خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید آجیل خوری مسی طرح پرداز ارتفاع ۲۰ سانتی

  • نویسنده: محمد نیک نام

آجیل خوری مس و پرداز 20 سانتی مانند دیگر ظروف صنایع دستی اصفهان جنبه کاربردی و تزئینی دارد. طرح های کشیده شده بر روی آجیل خوری مس و پرداز سایز 20 برند آقاجانی، تماما با دست کشیده شده و الهام گرفته از نقوش سنتی ایرانی می باشد. قیمت آجیل خوری مس و پرداز گران نیست و گزینه خوبی بعنوان هدیه برای دوستان و اقوام بشمار می رود. شما می توانید آجیل خوری 20 مس و پرداز را در کنار سایزهای کوچک تر یا بزرگ تر ست کرده و در سرویس پذیرایی خود بهره ببرید.

شناسه محصول: 902207

آجیل خوری مس و پرداز سایز 20

آجیل خوری مس و پرداز 20 سانتی به منظور سرو انواع خوراکی و همچنین زیباسازی چیدمان پذیرایی سفارش داده می شود. آجیل خوری 20 مس و پرداز در کنار دیگر ظروف صنایع دستی فیروزه کوبی،میناکاری و قلمزنی اصفهان، جذابیت بیشتری به فضای دکوری منزل شما خواهد بخشید. صنایع دستی مس و پرداز اصفهان توانسته بخوبی نظر علاقه مندان به دست سازهای ایرانی را جلب کرده و از این رو در بسیاری از منازل شیک هموطنان عزیزمان مشاهده می گردند.

قیمت ست آجیل خوری مسی و نقاشی پرداز گران نیست و شما می توانید با توجه به ویترین مورد نظر خود از سایزبندی متنوع آنها بهرمند شوید.آجیل خوری مسی طرح پرداز آقاجانی از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است، از این رو کارت ضمانت 10 ساله هر محصول، زمان خرید به مشتریان تقدیم می گردد. ظرف آجیل خوری مس پرداز را می توانید با ظروفی مانند شکلات خوری،سنبلدان و انواع گلدان های مس و پرداز ست کنید.

تخفیف ویژه

آجیل خوری مس و پرداز سایز 20

قیمت آجیل خوری مس و پرداز

آجیل خوری مس و پرداز 20 سانتی

جنس آجیل خوری از فلز مس مرغوب کرمان است که هنرمندان نصف جهان بر روی آن با دست نقاشی سنتی ایرانی کشیده اند. ارتفاع آجیل خوری 20 سانتی متر می باشد. از جمله دلایل ارزشمند بودن صنایع دستی ایرانی، همکاری هنرمندان و صنعتگران مناطق مختلف کشورمان برای تولید آنها می باشد. قیمت آجیل خوری مس و پرداز با توجه به سایز و برند تولیدی آن (صنایع دستی آقاجانی) در نظر گرفته شده است. برای خرید آجیل خوری مس و پرداز 20 سانتی می توانید از طریق سایت و اپلیکیشن در هر زمان و مکان اقدام فرمائید.

 

خرید آجیل خوری مس و پرداز

آجیل خوری مسی طرح پرداز آقاجانی

آجیل خوری 20 سانتی متر مس و پرداز را می توان درون جعبه های کادویی قرار دارد و با پلاک های اختصاصی آن را سفارشی سازی نمود. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی خود از محصولات دست ساز نصف جهان بهره برده و نام خود را ماندگار تر می کنند. طراحی و ساخت انواع جعبه هدیه به همراه پلاک های اختصاصی توسط همکاران ما در گروه صنایع دستی بازار مینا انجام می گردد. هنر لوکس مس و پرداز اصفهان گزینه خوبی برای هدایای تبلیغاتی مدیریتی بشمار می رود.

 

آجیل خوری 20 مس و پرداز

لیست قیمت صنایع دستی اصفهان

لیست قیمت صنایع دستی اصفهان برای علاقه مندان به دست سازهای ایرانی در نظر گرفته شده تا مشتریان براحتی قادر به انتخاب محصولات مورد نظرشان باشند. اگر بدنبال فروشگاه مس و پرداز در تهران و دیگر شهرهای کشورمان هستید، می توانید محصولات هنری مسی و نقاشی پرداز را در سایت فروشگاه براحتی چند کلیک مشاهده کرده و بهترین ها را انتخاب کنید. فروشگاه صنایع دستی اصفهان در تهران و شهرهای دیگر بصورت آنلاین اقدام به فروش محصولات خود کرده و راهی مطمئن برای ثبت سفارشات شما می باشد.

 

آجیل خوری 20 مس و پرداز

قیمت صنایع دستی اصفهان مس

خرید محصولات مورد نیاز منزل از تولیدات داخلی به رونق کسب و کارهای بومی کمک کرده و نوید بخش کیفیت و کمیت بهتر آنها خواهد بود. استفاده از محصولات ایرانی باعث ترویج فرهنگ اصیل پارسی در کشورمان شده و می تواند بسیاری از چالش های تولید را برطرف سازد،همچنین با ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشورمان به شادابی جامعه یاری خواهد رساند.

 

آجیل خوری 20 سانتی متر مس و پرداز

فروشگاه مس و پرداز در تهران

 

 

آجیل خوری مس و پرداز 20 سانتی

فروشگاه صنایع دستی اصفهان در تهران

 

 

ظرف آجیل خوری مس و پرداز

آجیل خوری مس پرداز

 

 

قیمت ست آجیل خوری مسی و پرداز

خرید اینترنتی آجیل خوری مسی طرح پرداز

 

شناسه محصول: 902207

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۲۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی