خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید دخل بزرگ مس و پرداز اصفهان

  • نویسنده: محمد نیک نام

دخل بزرگ مس و پرداز اصفهان برای زیباسازی سرویس پذیرایی و دکوراسیون منزل استفاده می شود. قابل استفاده بودن ظروف مسی از جمله دلایل محبوبیت آنها بشمار می رود. دخل مس و پرداز آقاجانی مانند دیگر ظروف مس و پرداز اصفهان توسط هنرمندان مجرب این شهر با دست ساخته شده و بر روی آنها نقاشی سنتی کشیده شده است. عایق پلی استر زده شده بر روی ظروف مسی، از تغییر رنگ آنها جلوگیری کرده و در مقابل رطوبت مقاوم است. خرید دخل مس و پرداز بزرگ در کنار دیگر محصولات صنایع دستی اصفهان پیشنهاد می گردد.

شناسه محصول: 902211

دخل مس و پرداز بزرگ

دخل بزرگ مس و پرداز از محصولات مفید صنایع دستی نصف جهان است. خاص بودن ظاهر دخل مس و پرداز، باعث شده تا جذابیت بیشتری به چیدمان پذیرایی خانه های شیک ایرانی دهد. استفاده از ظروف مس و نقاشی در سرویس پذیرایی منازل و دفاتر کار، حس اصالت بیشتری به محیط شما خواهد داد. استفاده از هنر مس و پرداز در ساخت صنایع دستی نوین ایرانی، نمونه ایی از غنی بودن فرهنگ کهن کشورمان بشمار می رود.

خرید دخل بزرگ مس و پرداز آقاجانی از طریق سایت فروشگاه براحتی انجام شده و ارسال آن به سراسر کشور انجام می گردد. کیفیت ساخت دخل مس و پرداز آقاجانی بالا بوده و از این رو در زمان خرید،کارت کارانتی کالا به مشتریان تقدیم می گردد.در حال حاضر این محصول با 2سایز کوچک و بزرگ به بازار عرضه شده است. قیمت دخل مس و پرداز گران نیست و مشتریان می توانند براحتی آن را برای استفاده شخصی سفارش دهنذ.

تخفیف ویژه

دخل بزرگ مس و پرداز

خرید دخل بزرگ مس و پرداز

قیمت دخل بزرگ مس و پرداز

جنس دخل از فلز مس مرغوب کرمان است که بر روی آن نقاشی گل پرداز کشیده شده و پس از آن با روکش پلی استر محافظت شده است. ارتفاع دخل مس و پرداز بزرگ 20 و عرض شکم آن در بیشترین حالت 15 سانتی متر می باشد. استفاده از هنر لوکس مس و پرداز اصفهان برای زیباسازی چیدمان منزل، حس خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. قیمت دخل بزرگ مس و پرداز گران نیست و ارسال آن به سراسر کشور انجام می گردد.

 

دخل مس و پرداز بزرگ

خرید دخل مس و پرداز بزرگ

ظروف مس و نقاشی پرداز اصفهان را می توان برای اینستالیشن های سنتی و مدرن استفاده کرد. معمولا محصولات صنایع دستی پرداز برای زیباسازی چیدمان منزل کاربرد دارند، ولی در صورت تمایل می توانید از آنها در سرویس پذیرایی هم استفاده کنید. قیمت دخل بزرگ مس و پرداز گران نیست و گزینه خوبی برای هدایای مناسبتی و همچنین هدایای تبلیغاتی بشمار می رود. رنگ های شاد استفاده شده در طراحی ظروف مس و نقاشی پرداز حس خوبی برای شما بوجود خواهد آورد.

 

قیمت دخل مس و پرداز

قیمت دخل بزرگ مس و پرداز

معمولا فلز مس مورد استفاده برای ساخت ظروف صنایع دستی اصفهان از تولید داخل تهیه می گردد. مس باهنر کرمان از بهترین متریال موجود در بازار می باشد و در ساخت ظروف دست ساز ایرانی کاربرد دارد. ارزشمند بودن فلز مس و همچنین دارا بودن خواص مفید، از جمله دلایل سفارش ظروف مس و نقاشی اصفهان می باشد. دخل مس و پرداز بزرگ را می توانید برای نگهداری انواع آجیل،شکلات،نقل و خوراکی های دیگر استفاده کنید.

 

دخل بزرگ مس و پرداز اصفهان

دخل بزرگ مس و پرداز اصفهان

هنرمندان و صنعتگران ایرانی بهترین دست سازهای کشورمان را بر اساس نیاز مردم طراحی و تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی و همچنین توسعه صنایع دستی با حمایت تک تک افراد جامعه براحتی امکان پذیر است. در این راستا خرید صنایع دستی بومی بجای کالاهای لوکس خارجی یکی از مهمترین راهکارها بشمار می رود.

 

دخل مس و پرداز آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی

 

 

ظروف مس و پرداز

ظروف مس و نقاشی پرداز

 

 

صنایع دستی مس و پرداز

مس و پرداز اصفهان

 

شناسه محصول: 902211

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۴۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی