خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید آینه مستطیل خاتم کاری نقاشی گل و مرغ سایز متوسط

  • نویسنده: محمد نیک نام

آینه خاتم کاری شده مستطیلی در 3 سایز طراحی و تولید می شود و از این رو برای انواع چیدمان ها مناسب است. معمولا آینه چوبی خاتم کاری با طرح های گل و مرغ، شکار،چوگان و همچنین تذهیب به بازار عرضه می گردد تا سلیقه های مختلف مشتریان پوشش داده شود. خاتم کاری اصفهان از بهترین و شناخته شده ترین محصولات صنایع دستی نصف جهان است که بصورت کاربردی و تزئینی مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد. قیمت آینه خاتم کاری با توجه به سایز و کیفیت قاب خاتم آن در نظر گرفته می شود.

شناسه محصول: 902210

آینه مستطیل خاتم کاری

آینه خاتم کاری شده با طرح ها و سایز های متفاوت تولید، و به بازار عرضه می گردد. آینه مستطیل خاتم کاری نقاشی گل و مرغ سایز متوسط از پرفروش ترین محصولات کاربردی خاتم اصفهان بشمار می رود. کیفیت ساخت محصولات خاتم کاری در کارگاه های مختلف، متفاوت است از این رو قیمت آینه چوبی خاتم کاری هم سایز می تواند یکسان نباشد. هنر خاتم کاری در اصفهان و شیراز از شناخته شده ترین دست سازهای ایرانی بشمار می رود.

آینه خاتم کاری با نقاشی مینیاتوری طرح گل و پرنده را می توان در چیدمان های مختلف دکوری استفاده کرد. طرح های سنتی گل و مرغ،تذهیب،شکارگاه،چوگان و چهره از محبوب ترین نقاشی های مورد استفاده برای تولید صنایع دستی اصفهان است. از این رو برخی شرکت ها و سازمان ها برای تهیه هدایای تبلیغاتی سالیانه خود از دست سازهای چوبی خاتم کاری شده بهره می برند. برای خرید آینه خاتم کاری و البته دیگر محصولات فروشگاه می توانید بصورت آنلاین اقدام فرمائید.

تخفیف ویژه

آینه خاتم کاری شده

آینه مستطیل خاتم کاری نقاشی گل و مرغ سایز متوسط

قیمت آینه خاتم کاری

جنس قاب آینه از چوب است و بر روی آن خاتم اصل اصفهان چسبانده اند. نقاشی گل و مرغ کشیده شده بر روی قاب آینه، زیبایی و جذابیت بیشتری به آن می دهد. شما می توانید آینه خاتم کاری شده مستطیلی را بر روی میز قرار داده و یا بر روی دیوار نصب کنید. ابعاد قاب خاتم 1.5*23*28 سانتی متر است. سایز متوسط آینه خاتم کاری شده مستطیلی برای اکثر چیدمان های دکوری مناسب است.قیمت آینه خاتم کاری شده گران نیست و خرید عمده خاتم کاری اصفهان در هر تیراژی امکان پذیر است.

 

آینه مستطیل خاتم کاری

آینه خاتم کاری با نقاشی مینیاتوری طرح گل و پرنده

نقاشی های کشیده شده بر روی قاب های خاتم کاری با دست و توسط بهترین اساتید کشورمان انجام می گردد. دقت و زمان صرف شده برای هر نقاشی متفاوت است، از این رو قیمت محصولات نهایی یکسان نیست.معمولا طرح های گل و مرغ، چوگان و تذهیب در بین علاقه مندان به صنایع دستی اصفهان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از این رو بر روی اکثر محصولات چوبی خاتم کاری شده این نمونه نقاشی های سنتی قابل مشاهده است.

 

آینه مستطیل خاتم کاری اصفهان

ظروف خاتم کاری

استفاده از دیوارکوب های سنتی برای چیدمان خانه های ایرانی پیشنهاد می شود. شما می توانید آینه خاتم کاری شده را علاوه بر دیوار، بر روی انواع میزها نیز قرار داده و علاوه بر استفاده از زیبایی آن ها لذت ببرید. کاربردی بودن محصولات صنایع دستی اصفهان از جمله دلایل محبوبیت آنها بشمار می رود. از این رو گزینه های مناسبی برای هدایای تبلیغاتی سالیانه بشمار می روند. قیمت ارزان، قابل تولید بودن در تیراژ بالا و ظاهر شیک به شما امکان می دهد تا با خرید عمده خاتم کاری برای هدایای تبلیغاتی، ماندگاری برند خود را تضمین کنید.

 

آینه چوبی خاتم کاری

آینه شماره 2 خاتم کاری

ممکن است کیفیت ساخت محصولات در کارگاه خاتم کاری اصفهان با نمونه کارگاه های مختلف متفاوت باشد که با توجه به این موضوع قیمت محصولات هم سایز یکسان نیست. همکاری هنرمندان و صنعتگران کشورمان باعث شده تا محصولات مفید و شکیل به بازارهای خارجی نیز عرضه شده و رشد بیشتر اقتصادی را برای جامعه به همراه داشته باشد.

 

قیمت آینه خاتم کاری

آینه خاتم کاری قیمت

 

 

آینه خاتم کاری شده مستطیلی

قیمت خاتم کاری اصفهان

 

 

خرید آینه خاتم کاری

آینه خاتم کاری خرید

 

 

آینه خاتم کاری نقاشی گل و مرغ

آینه خاتم کاری سایز متوسط

 

شناسه محصول: 902210

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۵۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی