خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید جای کاغذ یادداشت چوبی و گلدان میناکاری طرح کارن

  • نویسنده: محمد نیک نام

جای کاغذ یادداشت چوبی و گلدان میناکاری نمونه ایی از محصولات مفید برش چوب و صنایع دستی اصفهان است. معمولا جای برگه یادداشت رومیزی از محصولات کاربردی در امور اداری بشمار می رود. استفاده از المان های صنایع دستی مانند گلدان میناکاری اصفهان بر روی نظم دهنده رومیزی، جذابیت بیشتری به آن خواهد داد. قیمت جاقلمی رومیزی و اداری گران نیست و شما می توانید از آن هم برای استفاده شخصی و هم به عنوان هدیه ایی دوست داشتنی بهره ببرید.

شناسه محصول: 902209

جای برگه یادداشت رومیزی

جای کاغذ یادداشت چوبی و گلدان میناکاری در عین سادگی بسیار کاربردیست. استفاده از انواع نظم دهنده رومیزی برای زیبایی و همچنین قرار دادن وسایل در جای مشخص، بسیار رایج است. از این رو با توجه به محبوبیت این محصولات، جای برگه یادداشت رومیزی یکی از گزینه های هدایای تبلیغاتی مدیریتی ارزان قیمت بشمار می رود. طرح های مختلفی از انواع اکسسوری با المان های مختلف هنری برای علاقه مندان به صنایع دستی تولید شده و به بازار عرضه می گردد.

جاقلمی رومیزی چوبی همراه با گلدان میناکاری شده جلوه خاصی به میزهای تحریر می دهد. از این رو با صرف هزینه ایی اندک می توانید، علاوه بر زیبایی از امکانات آن نیز بهرمند شوند. استفاده از برخی محصولات هنری و دست ساز تاثیر ویژه ایی در چیدمان دفتر کار شما خواهند داشت. همچنین علاقه مندان به صنایع دستی اصفهان می توانند با گشت و گذار در سایت فروشگاه، انواع جاقلمی رومیزی و اداری را مشاهده کرده و با توجه به بوجه در نظر گرفته شده بهترین انتخاب را داشته باشند.

تخفیف ویژه

جای برگه یادداشت رومیزی

قیمت جای برگه یادداشت رومیزی

جاقلمی رومیزی چوبی

جنس جای برگه یادداشت رومیزی از فیبرهای چوبی و جنس گلدان چسبانده شده بر روی آن از فلز مس و نقاشی میناکاری اصفهان است. ابعاد جاقلمی رومیزی چوبی 14.5*25 سانت و ارتفاع گلدان میناکاری چسبانده شده بر روی آن 7 سانتی متر است. شما می توانید از جای برگه یاد داشت رومیزی به عنوان صنایع دستی ارزان قیمت ولی مفید برای خود و دیگران بهره ببرید. نظم دهنده و باکس رومیزی چوبی از بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان با امکان سفارشی سازی بشمار می رود.

 

جای کاغذ یادداشت چوبی و گلدان میناکاری

قیمت جای کاغذ یادداشت چوبی

استفاده از اکسسوری چوبی برای میزهای تحریر و اداری امری کاملا عادی است. اما تلفیق محصولات صنایع دستی ایرانی با آنها زیبایی بیشتری به چیدمان اداری شما خواهد داد. شما می توانید انواع باکس رومیزی اداری را در سایت مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. هارمونی و هماهنگ رنگ های استفاده شده در طراحی ظروف میناکاری با رنگ چوب، به شما امکان می دهد تا چیدمان شکیلی بوجود آورید.

 

نظم دهنده رومیزی

خرید نظم دهنده چوبی رومیزی

هدایای تبلیغاتی خاص هنری برای مناسبت های مختلف سالیانه تولید می گردد. شما هم می توانید با چسباندن انواع پلاک های اختصاصی، آنها را برای خود سفارشی سازی نمائید.قیمت ارزان محصولات تلفیقی چوبی با صنایع دستی میناکاری اصفهان، از جمله دلایل محبوبیت آنها در بین مشتریان بشمار می رود. پشت نظم دهنده چوبی جایی مشخص در نظر گرفته شده تا شما بتوانید پلاک مورد نظرتان را چسبانده و برند خود را ماندگارتر از قبل کنید.

 

جاقلمی رومیزی و اداری

قیمت جاقلمی رومیزی و اداری

برای ساخت محصولات دست ساز ایرانی، کارگاه های مختلفی با یکدیگر همکاری کرده تا بصورت تخصصی بهترین ظروف صنایع دستی تولید گردد. ایجاد اشتغال پایدار و تربیت نسل جوان به عنوان اساتید آینده این مرز و بوم از پیامد های مثبت ارج نهادن به حوزه صنایع دستی کشورمان بشمار می رود. حمایت از تولید داخلی در بهبود کیفی زندگی تک تک افراد جامعه موثر خواهد بود.

 

جاقلمی رومیزی چوبی

خرید جاقلمی رومیزی چوبی

 

 

جاقلمی رومیزی شیک

مدل جامدادی رومیزی

 

 

باکس رومیزی اداری

باکس رومیزی چوبی

 

شناسه محصول: 902209

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۵۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی