خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید گز خوری دسته دار ملیله کاری

  • نویسنده: محمد نیک نام

گز خوری دسته دار ملیله کاری مانند دیگر محصولات ملیله اصفهان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. ظاهر خاص آن شبیه ظروف نقره اصل بوده و از این رو بیشتر مورد توجه بانوان قرار گرفته است. گزخوری ملیله کاری اصفهان با 2 شکل دسته دار و بدون دسته تولید می گردد، از این رو مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود ثبت سفارش نمایند. این محصول بنام شکلات خوری ملیله کاری نیز شناخته شده و هیچ محدودیتی در نوع استفاده آن وجود ندارد.

شناسه محصول: 902212

گزخوری ملیله کاری اصفهان

گز خوری دسته دار ملیله کاری برای سرو شکلات،گز و خوراکی های دیگر سفارش داده می شود. ظاهر شیک و رنگ نقره ایی گزخوری ملیله کاری اصفهان به شما امکان استفاده آن را در چیدمان دکوری منزل خواهد داد. قیمت گز خوری پایه دار ملیله کاری (شکلات خوری پایه دار ملیله کاری) با توجه متریال و زمان صرف شده برای ساخت آن در نظر گرفته شده است. هنر ملیله کاری اصفهان قدمت طولانی دارد و از این رو برای علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی کاملا شناخته شده است.

شکلات خوری ملیله کاری برای زیباسازی چیدمان دکوری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ظروف مس و ملیله برای نیاز شخصی و همچنین هدیه در مناسبت های مختلف پیشنهاد می گردد. در صورت خرید عمده ملیله کاری اصفهان، می توانید از تخفیف های ویژه برخوردار شوید. بسیاری از شرکت ها و سازمان های خصوصی،به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی سالیانه خود، از ظروف ملیله کاری بهره می برند.

تخفیف ویژه

گز خوری دسته دار ملیله کاری

قیمت گز خوری دسته دار ملیله کاری

گزخوری پایه دار ملیله کاری

جنس شکلات خوری (گزخوری ملیله کاری) از فلز مس مرغوب کرمان است که پس از ساخت، بر روی آن آبکاری نقره شده است. ارتفاع گزخوری دسته دار ملیله کاری 32، قطر دهانه 12 و عزض آن از دسته تا دسته 22 سانتی متر است. بر روی گزخوری پایه دار ملیله کاری پوشش پلی استر زده می شود تا در برابر آب و رطوبت مقاوم گردد. قیمت ظروف ملیله کاری گران نیست و می تواند در سرویس پذیرایی منزل مورد استفاده قرار گیرد.

 

گزخوری ملیله کاری اصفهان

قیمت گزخوری ملیله کاری اصفهان

هنر ملیه کاری در شهرهای اصفهان و زنجان بصورت تجاری دنبال می شود.از این رو کیفیت ساخت ظروف مس و ملیله در کارگاه های مختلف، متفاوت است. زمان ساخت و همچنین ظرافت محصولات از جمله دلایل تعیین قیمت ها بشمار می روند. با توجه به ابن موضوع قیمت گزخوری ملیله کاری اصفهان می تواند برای سایز یکسان می تواند متفاوت باشد. بر خلاف ظاهر ظریف، دوام محصولات ملیله کاری بالا بوده و در صورت استفاده صحیح، عمر طولانی دارند.

 

شکلات خوری ملیله کاری

قیمت شکلات خوری ملیله کاری

 

 

شکلات خوری پایه دار ملیله کاری

خرید شکلات خوری پایه دار ملیله کاری

 

 

گز خوری پایه دار ملیله کاری

خرید گز خوری پایه دار ملیله کاری

 

 

گزخوری پایه دار ملیله کاری

خرید گزخوری پایه دار ملیله کاری

 

 

ملیله کاری اصفهان

خرید ملیله کاری

 

 

ظروف ملیله کاری

قیمت ظروف ملیله کاری

 

شناسه محصول: 902212

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۳۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی