خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید آجیل خوری مس و خاتم کاری ارتفاع ۱۳ سانتی متر

  • نویسنده: محمد نیک نام

آجیل خوری مس و خاتم کاری شده از محبوب ترین ظروف صنایع دستی اصفهان است. خرید سری شش تایی آجیل خوری مس و خاتم 13 سانتی متری برای سرویس پذیرایی منزل پیشنهاد می گردد. کاسه اجیل خوری خاتم ومس 13 سانتی در کنار دیگر ظروف دکوری جذابیت ویژه ایی به چیدمان منزل شما خواهد داد. قیمت خاتم کاری اصفهان نسبت به محصولات مشابه خارجی ارزانتر و کیفیت ساخت آنها خوب در نظر گرفته شده است. به منظور سفارش ظروف صنایع دستی مس و خاتم می توانید از طریق سایت براحتی اقدام فرمائید.

شناسه محصول: 902214

آجیل خوری مس و خاتم 13 سانتی

آجیل خوری مس و خاتم کاری نصف جهان از محبوب ترین ظروف صنایع دستی اصفهان نزد بانوان بشمار می رود. آجیل خوری مس و خاتم 13 سانتی برای سرو انواع خشکبار استفاده می گردد. سایز بندی ظروف خاتم کاری به شما امکان استفاده در چیدمان های مختلف را خواهد داد. هنر خاتم کاری اصفهان و خاتم کاری شیراز در بین علاقه مندان به دست سازهای ایرانی کاملا شناخته شده و محبوب است. از این رو خرید اینترنتی آجیل خوری خاتم کاری مانند دیگر محصولات مس و خاتم براحتی برای مشتریان از هر کجای کشور امکان پذیر می باشد.

شما می توانید به منظور خرید آجیل خوری خاتم کاری مسی با سایز دلخواه خود، به سایت و یا اپلیکیشن فروشگاه مراجعه کرده و در کمترین زمان سفارشات خود را ثبت نمائید. قیمت کاسه اجیل خوری خاتم ومس 13 سانتی متری گران نیست و از این رو هموطنان گرامی از این محصول به منظور تهیه هدایای مناسبتی سالیانه و همچنین هدایای تبلیغاتی سازمانی بهره می برند. خرید صنایع دستی ماندگار ایرانی بجای کالای لوکس خارجی بزرگترین حمایت از هنرمندان کشورمان محسوب می گردد.

تخفیف ویژه

آجیل خوری مس و خاتم کاری

آجیل خوری مس و خاتم سایز 13

آجیل خوری مس و خاتم سایز 13

جنس بدنه آجیل خوری از فلز مس مرغوب کرمان در نظر گرفته شده و بر روی آن خاتم اصل اصفهان چسبانده شده است. پس از پرداخت نهایی ظروف خاتم کاری شده با لایه ایی از پلی استر پوشش داده می شوند تا در برابر آب و رطوبت محافظت گردند. کیفیت محصولات صنایع دستی خاتمکاری در کارگاه های محتلف،متفاوت بوده و از این رو قیمت نهایی یکسانی ندارند. آجیل خوری مس و خاتم سایز 13 از بهترین ظروف مس و خاتم نصف جهان بشمار می رود.

 

خرید اینترنتی آجیل خوری خاتم کاری

آجیل خوری مسی خاتم کاری

آجیل خوری 13 خاتم کاری شده را می توان بصورت سرویس 6تایی سفارش داد و از آن برای پذیرایی بهره برد. کیفیت و ظاهر زیبایی ظروف مس و خاتم از جمله دلایل خرید آنها بشمار می رود. استفاده از صنایع دستی مفید ایرانی به عنوان هدیه برای مناسبت های مختلف پیشنهاد می گردد. شما می توانید در سایت فروشگاه از بهترین محصولات هنری و دست ساز ایرانی دیدن کرده و با توجه به نیاز خود، خریدی مطمئن را تجربه نمائید. همه روزه ارسال سفارشات مشتریان به سراسر کشور انجام می گردد.

 

خرید آجیل خوری خاتم کاری مسی

خرید آجیل خوری خاتم کاری اصفهان

کاسه های پایه دار خاتم کاری سایزهای مختلفی دارد. معمولا از آنها برای سرو آجیل و میوه استفاده می گردد. معمولا ارتفاع استاندارد کاسه های پایه دار 11،13،16،20،25،30،35،44،60 سانتی متر است. استفاده از کاسه پایه دار با توجه به سایز آن و بدون هیچ محدودیتی برای مشتریان امکان پذیر است. رعایت نکات صحیح نگهداری می تواند طول عمر بیشتری برای ظروف مس و خاتم به همراه داشته باشد.امکان ارسال فوری محصولات خاتم کاری برای سراسر کشور وجود دارد.

 

آجیل خوری مس و خاتم 13 سانتی متر

قیمت آجیل خوری خاتم کاری

مجموعه ایی از هنرمندان و صنعتگران کشورمان در کنار یکدیگر توانسته اند زیباترین محصولات صنایع دستی اصفهان را طراحی و تولید نمایند. خرید کالای ایرانی بهترین راه برای حمایت از تولید ملی بشمار می رود. با این کار نه تنها از صنایع دستی کشورمان حمایت می گردد، بلکه به ماندگاری مشاغل بومی و ایجاد فرصت های شغلی جدید برای جوانان کشورمان کمک شایانی خواهد شد.

 

آجیل خوری مس و خاتم 13 سانتی

آجیل خوری سایز 13 خاتم کاری

 

 

کاسه اجیل خوری خاتم ومس 13 سانتی

کاسه آجیل خوری خاتم کاری

 

 

آجیل خوری 13 خاتم کاری

آجیل خوری خاتم کاری شده

 

شناسه محصول: 902214

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۶۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی