خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید قندان حکاکی الماس تراش آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

قندان حکاکی الماس تراش هم مانند اکثر محصولات صنایع دستی اصفهان قابل استفاده بوده و می تواند زینت بخش سرویس پذیرایی منزل شما باشد. سایز بندی قندان مسی الماس تراش آقاجانی به شما امکان می دهد تا از آن در چیدمان های مختلف دکوری و پذیرایی بهره ببرید. قیمت قندان الماس تراش مسی گران نیست و خرید آن از طریق سایت فروشگاه بصورت آنلاین انجام می گردد. قندان الماس تراش آقاجانی کیفیت خوبی دارد و از این رو هنگام خرید کارت ضمانت کالا به مشتریان تقدیم می گردد.

شناسه محصول: 902208

قندان مسی الماس تراش

قندان حکاکی الماس تراش اصفهان از جدید ترین محصولات صنایع دستی نصف جهان بشمار می رود. ظروف مس و حکاکی ظاهر زیبایی داشته و برای سرویس پذیرایی خانه های شیک ایرانی طراحی شده است. تنوع طرح های قندان حکاکی روی مس به همراه سایز بندی مختلف آنها باعث شده تا سلیقه های مختلف را پوشش داده و یکی از محبوب ترین ظروف صنایع دستی اصفهان باشند. قیمت قندان مسی الماس تراش گران نیست و آن را می توان برای هدایای مناسبتی سالیانه در نظر گرفت.

کیفیت ساخت بالا به همراه قیمت مناسب ظروف الماس تراش اصفهان از جمله دلایل در نظر گرفتن آنها برای هدایای تبلیغاتی سازمانی بشمار می رود. خرید قندان الماس تراش آقاجانی در هر تیراژی امکان پذیر بوده و در صورت سفارش عمده محصولات می توانید از تخفیف های ویژه فروشگاه بهرمند شوید. خرید صنایع دستی الماس تراش نیز مانند دیگر محصولات فروشگاه بصورت غیر خضوری و آنلاین انجام می گردد.

تخفیف ویژه

قندان حکاکی روی مس

قندان الماس تراش مسی

قندان حکاکی روی مس

جنس قندان از فلز مس مرغوب کرمان است که پس از رنگ زمینه؛ بر روی آن طرح های سنتی حکاکی شده است.ارتفاع قندان 14 قطر دهانه 8 و عرض شکم آن در بیشترین حالت 10 سانتی متر می باشد. پوشش پلی استر موجود بر روی قندان حکاکی روی مس از تغییر رنگ آن در شرایط آب و هوایی مرطوب جلوگیری می کند. صنایع دستی الماس تراش اصفهان در عین سادگی زیبایی و جذابیت خاصی دارد و از این رو مورد استقبال عموم مشتریان قرار گرفته است.

 

قندان الماس تراش آقاجانی

قندان حکاکی روی مس

برای تولید ظروف الماس تراش مانند ظروف فیروزه کوبی،مس و پرداز، مس و خاتم، تشعیر و دیگر صنایع دستی اصفهان از فلز مس استفاده می گردد. از این رو با گذر زمان ارزش افزوده پیدا خواهد نمود. علاوه بر آن، دست ساز بودن محصولات صنایع دستی باعث می گردد ارزش مادی و فرهنگی بیشتری پیدا کنند. از قندان مسی مدل الماس تراش می توان در سرویس پذیرایی بهره برد و همچنین آن را در چیدمان دکوری منزل هم قرار داد. قیمت ظروف الماس تراش گران نیست و گزینه های مناسبی برای هدیه بشمار می روند.

 

خرید قندان مسی الماس تراش

خرید اینترنتی قندان مسی الماس تراش

از هنرهای سنتی ایرانی در ساخت ظروف صنایع دستی شهرهای مختلف استفاده می گردد. در ساخت صنایع دستی اصفهان بیشتر طرح های گل و مرغ مشاهده می گردد. ترکیب رنگ ها و طرح های مختلف با توجه به سلیقه هنرمندان باعث خلق محصولات جذابی شده که مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت. ظروف حکاکی روی مس نمونه ایی از جدیدترین محصولات صنایع دستی نصف جهان است که برای استفاده هموطنان بصورت تجاری تولید می گردد.

 

قیمت قندان مسی الماس تراش

قیمت قندان الماس تراش

دست ساز بودن محصولات باعث می گردد تا هر اثر با محصول مشابه دیگری، متفاوت باشد. این تمایز و یکتایی دلیلی بر ارزشمند بودن آن محصول هنری بشمار می رود. هنرمندان و صنعتگران ایرانی در جای جای این کشور پهناور دست سازهای هنری خود را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند. ایجاد اشتغال پایدار برای نسل جوان و ترویج فرهنگ پارسی از جمله پیامد های مثبت ارج نهادن به تولید داخلی خواهد بود.

 

قندان مسی مدل الماس تراش

صنایع دستی الماس تراش

 

 

قندان مس و حکاکی

قندان مسی حکاکی شده

 

 

ظروف الماس تراش

ظروف مسی الماس تراش

 

 

الماس تراش آقاجانی

ظروف مس و حکاکی آقاجانی

 

شناسه محصول: 902208

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۵۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی