خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید کاسه آجیل خوری چهار گوش پایه دار ملیله کاری

  • نویسنده: محمد نیک نام

کاسه آجیل خوری پایه دار ملیله کاری برای سرو آجیل و خوراکی های دیگر استفاده می گردد. زیبایی ظاهری و مفید بودن کاسه آجیل ملیله کاری از جمله دلایل محبوبیت آن بشمار می رود. ظروف ملیله کاری در اصفهان بصورت تجاری در کارگاه های مختلف طراحی و تولید شده و به سراسر کشور ارسال می گردد. قیمت کاسه آجیل ملیله کاری گران نیست و شما می توانید علاوه بر استفاده از آن، ظروف مس و ملیله را برای تزئین در چیدمان دکوری نیز سفارش دهید. کاسه آجیل خوری چهار گوش پایه دار ملیله کاری بصورت غیر حضوری در هر زمان و مکان از طریق سایت قابل سفارش است.

شناسه محصول: 902205

کاسه آجیل ملیله کاری

کاسه آجیل خوری پایه دار ملیله کاری اصفهان را می توان از مفید ترین محصولات صنایع دستی نصف جهان بر شمرد که در زندگی روزمره قابل استفاده است.کاسه آجیل خوری ملیله کاری مدل های مختلفی دارد، شما می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین ها را از سایت فروشگاه مشاهده کرده و سفارش دهید. کنار هم قرار دادن آنها جذابیت ویژه ایی به چیدمان پذیرایی شما خواهد داد.

قیمت سرویس آجیل خوری ملیله کاری گران نیست و شما می توانید نه تنها برای استفاده، بلکه به منظور زیباسازی ویترین های دکوری از آنها بهره ببرید. هنر ملیله کاری اصفهان در بین علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی جایگاه خاصی دارد. ارزان بودن ظروف ملیله کاری نسبت به ظروف تمام نقره و همچنین ظاهر زیبای آنها باعث شده تا محبوبیت ویژه ایی پیدا کنند. بطور کلی ظرف آجیل خوری فروش بهتری نسبت به دیگر ظروف صنایع دستی ملیله سازی اصفهان دارد.

تخفیف ویژه

کاسه آجیل خوری پایه دار ملیله کاری

کاسه آجیل خوری چهار گوش پایه دار ملیله کاری

ظرف آجیل خوری ملیله کاری

جنس ظرف آجیل خوری از فلز مس مرغوب ایرانی می باشد که پس از ساخت آبکاری نقره شده است. برای جلوگیری از تغییر رنگ، پوشش پلی استر بر روی آن زده می شود. ارتفاع آجیل خوری 10 و طول هر ضلع آن 12 سانتی متر است.

قیمت کاسه آجیل‌خوری پایه‌دار ملیله‌کاری گران نیست و پیشنهاد می گردد بصورت ست شش تایی سفارش داده شوند. کیفیت و ظاهر محصولات ملیله سازی اصفهان به شما امکان می دهد تا کاسه آجیل خوری چهار گوش پایه دار ملیله کاری گزینه خوبی برای هدایای مناسبتی بشمار رود.

 

قیمت کاسه آجیل‌خوری پایه‌دار ملیله‌کاری

قیمت آجیل خوری ملیله کاری

خرید کاسه آجیل‌خوری پایه‌دار ملیله‌کاری مانند دیگر ظروف صنایع دستی فروشگاه بصورت آنلاین و غیر حضوری انجام می گردد.کاسه آجیل خوری ملیله کاری مدل پایه دار و بدون پایه با طراحی زیبا برای چیدمان های مختلف پذیرایی طراحی شده است. شما می توانید انواع کاسه آجیل ملیله کاری اصفهان را از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه مشاهده کرده و انتخاب مطمئنی داشته باشید. خرید اینترنتی کاسه آجیل خوری ملیله کاری در هر زمان و مکان امکان پذیر است.

 

خرید کاسه آجیل‌خوری پایه‌دار ملیله‌کاری

خرید اینترنتی کاسه آجیل خوری ملیله کاری

قیمت آجیل خوری ملیله کاری گران نیست و بعنوان سرویس پذیرایی منزل پیشنهاد می گردد. ظرافت ساخت اجیل خوری ملیله به همراه مقاوم بودن و قیمت مناسب آن، از جمله دلایل سفارش آن بشمار می رود. شما می توانید بجای کالاهای لوکس وارداتی از سری ظروف ملیله کاری اصفهان برای سرویس پذیرایی خود بهره ببرید.مشتریان گرامی با مطالعه توضیحات و مشاهد عکس ملیله کاری اصفهان می توانند انتخاب مطمئن تری داشته باشند.

 

کاسه آجیل ملیله کاری

کاسه آجیل خوری ملیله کاری مدل پایه دار

کارگاه ملیله کاری در اصفهان بصورت تجاری فعال بوده و با توجه به این موضوع جوانان زیادی مشغول به فعالیت و تولید محصولات مورد نیاز هموطنان می باشند. ملیله کاری اصفهان قیمت گرانی ندارد و عموم مشتریان فروشگاه می توانند از آنها بهرمند شوند. حمایت از کالای داخلی کمک بزرگی به رونق کسب و کارهای بومی و تولید بهتر کمی و کیفی محصولات خواهد نمود.

 

قیمت سرویس آجیل خوری ملیله کاری

قیمت ظروف ملیله کاری اصفهان

 

 

اجیل خوری ملیله

خرید ملیله کاری اصفهان

 

 

هنر ملیله کاری اصفهان

عکس ملیله کاری اصفهان

 

 

ملیله کاری اصفهان قیمت

ملیله کاری در اصفهان

 

 

کارگاه ملیله کاری در اصفهان

ملیله سازی اصفهان

 

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۲۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی