خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید تندیس میناکاری طرح چهار قل

  • نویسنده: محمد نیک نام

تندیس میناکاری طرح چهار قل از بهترین هدایای تبلیغاتی مذهبی بشمار می رود. قیمت تندیس میناکاری طرح چهار قل ارزان در نظر گرفته شده تا بتوان از آن برای مراسم های تجلیل و تقدیر بهره برد. هدایای تبلیغاتی تندیس میناکاری ظاهری زیبایی دارد و می تواند در سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از المان های صنایع دستی برای محصولات کادویی جذابیت بیشتری به آنها خواهد بخشد. خرید تندیس میناکاری 4 قل بصورت کلی و جزعی از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه انجام می گردد.

شناسه محصول: 902206

تندیس میناکاری چهار قل

تندیس میناکاری چهار قل از جمله هدایای تبلیغاتی اصفهان است که معمولا برای تجلیل در مراسم های مذهبی سفارش داده می شود. تندیس میناکاری طرح چهار قل را می توان نمونه زیبایی از تلفیق هنرهای میناکاری اصفهان و برش لیزر چوب برشمرد. شما می توانید انواع هدایای تبلیغاتی تندیس میناکاری شده را در سایت فروشگاه مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود، بهترین ها را سفارش دهید.

فرهنگ سازی شایسته باعث شده تا شرکت ها و سازمان های مختلف برای تهیه هدایای تبلیغاتی خود صنایع دستی کشورمان را بیشتر از قبل سفارش دهند. با توجه به این موضوع خرید عمده صنایع دستی اصفهان می تواند با قیمت مناسبی انجام شده و راهگشایی قابل قبولی هم برای تولید کنندگان و هم برای مصرف کنندگان باشد . استفاده از ظروف صنایع دستی بر روی تندیس میناکاری 4 قل، ظاهر آن را بسیار زیباتر کرده و با توجه به قیمت ارزان، از جمله محصولات محبوب فروشگاه صنایع دستی اصفهان بشمار می رود.

 

تندیس میناکاری طرح چهار قل

تندیس میناکاری طرح چهار قل

هدایای تبلیغاتی تندیس

جنس تندیس از فیبر چوبی برش خورده با دستگاه لیزر است و توسط اپراتور به شکل تندیس میناکاری صنایع دستی مورد نظر مونتاژ می گردد. ارتفاع تندیس 28 و عرض آن 17 سانتی متر می باشد. هدایای تبلیغاتی تندیس را می توان برای مناسبت های مختلف طراحی کرده و با قیمتی ارزان به مشتریان عرضه نمود. تلفیق هدایای تبلیغاتی مذهبی با ظروف صنایع دستی اصفهان،جذابیت بیشتری به آنها می دهد از این رو می تواند گزینه ایی ایدآل برای قدردانی و تجلیل از پرسنل شرکت ها و سازمان ها بشمار رود.

 

هدایای تبلیغاتی تندیس

تندیس میناکاری 4 قل

با گشت و گذار در سایت و اپلیکیشن فروشگاه صنایع دستی اصفهان می توانید انواع تندیس میناکاری شده را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه ها را سفارش دهید. خرید اینترنتی تندیس میناکاری اصفهان برای مشتریان سراسر کشور براحتی چند کلیک امکان پذیر است. شما می توانید به صورت کلی و جزعی انواع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را سفارش داده و در کمترین زمان، هر کجای کشور تحویل بگیرید. قیمت تندیس میناکاری اصفهان گران نیست و خرید آن برای مشتریان براحتی در نظر گرفته شده است.

 

خرید تندیس میناکاری

خرید اینترنتی تندیس میناکاری

تنوع هدایای تبلیغاتی اصفهان باعث شده تا مشتریان از سراسر کشور، سفارشات خود را برای مناسبت های مختلف براحتی ثبت نمایند. تندیس میناکاری قیمت ارزانی دارد و از این رو یکی از گزینه های محبوب علاقه مندان به هدایای ایرانی بشمار می رود. خرید تندیس میناکاری اصفهان از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی هم در نظر گرفته شده تا فارغ از هر ثبت نامی براحتی قادر به سفارش بوده و برای خرید عمده تندیس های میناکاری تخفیف های ویژه ایی لحاظ گردد.

 

قیمت تندیس میناکاری

تندیس میناکاری قیمت

هدایای تبلیغاتی اصفهان از جمله نفیس ترین محصولات دست ساز ایرانی بشمار می رود که از آنها می توان برای مناسبت های مختلف بهره برد. خرید عمده تندیس میناکاری و انواع محصولات فروشگاه، با تخفیف ویژه به مشتریان تقدیم می گردد. سفارش کالای ایرانی نه تنها باعث رونق بازار کسب و کارهای داخلی شده، بلکه به ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان نیز کمک خواهد نمود.

 

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی اصفهان

 

 

تندیس میناکاری اصفهان

تندیس میناکاری شده

 

 

هدایای تبلیغاتی مذهبی

تندیس میناکاری صنایع دستی

 

شناسه محصول: 902206

بازار مینا    BazareMina.ir

 

  • نمایش : ۲۴۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی