خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید آینه مستطیل خاتم کاری اصفهان مدل تذهیب سایز کوچک

  • نویسنده: محمد نیک نام

آینه مستطیل خاتم کاری اصفهان مدل تذهیب سایز کوچک برای استفاده و زیباسازی چیدمان منزل طراحی شده است. آینه خاتم کاری نقاشی تذهیب را می توان بر روی میز قرار داد و با بر روی دیوار نصب نمود. قیمت آینه خاتم و نگارگری طرح تذهیب گران نیست و با توجه به زیبایی ظاهری و همچنین کاربردی بودن، مورد توجه علاقمندان صنایع دستی قرار گرفته است. طرح های متنوع آینه چوبی خاتم کاری به شما امکان می دهد تا با توجه به سلیقه خود، انتخاب مطمئنی داشته باشید.

شناسه محصول: 902203

آینه چوبی خاتم کاری

طرح های سنتی کشیده شده بر روی انواع آینه مستطیل خاتم کاری اصفهان برای سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است. از این رو علاقه مندان به صنایع دستی کشورمان می توانند محصولاتی با نقاشی، تذهیب، چهره، چوگان، شکارگاه، گل و مرغ، ابنیه و … را سفارش دهند. آینه خاتم کاری نقاشی تذهیب از جمله محبوب ترین طرح های هنری نصف جهان بشمار می رود که در سایزهای مختلف برای استفاده و زیباسازی چیدمان دکوری تولید می گردد. قیمت ظروف خاتم کاری اصفهان گران نیست و با توجه به کیفیت ساخت و نوع آن در نظر گرفته می شود.

آینه خاتم کاری نقاشی تذهیب از سری محصولات با کیفیت و کاربردی در زندگی روزمره بشمار می رود. قیمت آینه خاتم و نگارگری طرح تذهیب به سایز،چنس خاتم و کیفیت نقاشی کشیده شده بر روی آن وابسته می باشد.شما می توانید در سایت و اپلیکیشن فروشگاه انواع آینه چوبی خاتم کاری شده را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود بهترین آینه دیواری خاتم کاری اصفهان را سفارش دهید.

تخفیف ویژه

آینه مستطیل خاتم کاری

آینه مستطیل خاتم کاری اصفهان مدل تذهیب سایز کوچک

آینه کوچک خاتم کاری شده

جنس آینه از چوب و خاتم اصل اصفهان می باشد. بر روی آینه نقاشی تذهیب با دست و توسط بهترین هنرمندان نصف جهان کشیده شده است. طول آینه کوچک خاتم کاری 23 و عرض آن 19 سانتی متر می باشد. آینه مستطیل خاتم کاری اصفهان مدل تذهیب سایز کوچک را می توان بر روی انواع میزها قرار داد و یا بر روی دیوار نصب کرد. هنر خاتم کاری اصفهان و خاتم کاری شیراز در بین علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی کاملا شناخته شده است، از این رو فرهنگ استفاده از محصولات چوبی و مسی خاتم کاری شده در بین مردم بخوبی وجود دارد.

 

آینه خاتم کاری نقاشی تذهیب

آینه کوچک خاتم کاری شده

آینه کوچک خاتم کاری شده را می توان در کنار دیگر محصولات صنایع دستی ایرانی در چیدمان منزل استفاده کرد. قرار دادن صحیح آینه خاتم کاری شده مستطیلی شکل در چیدمان دکوری،جذابیت بیشتری به فضای پیرامون شما خواهد داد. ما سعی کردیم در سایت فروشگاه آینه خاتم کاری همراه با نقاشی تذهیب در طرح ها و رنگ های مختلف را به نمایش گذاشته تا مشتریان با توجه به نیازشان بهترین گزینه را انتخاب نمایند. کیفیت ساخت محصولات بگونه ایی در نظر گرفته شده تا در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده باشند.

 

قیمت آینه خاتم و نگارگری طرح تذهیب

قیمت آینه خاتم کاری طرح تذهیب

قیمت آینه خاتم کاری طرح تذهیب گران نیست و به متغیرهایی همچون سایز،کیفیت خاتم و نقاشی کشیده شده بر روی آن بستگی دارد.فروش آینه خاتم کاری مدل نقاشی تذهیب از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه بصورت غیر حضوری انجام می گردد. شما می توانید خرید اینترنتی آینه خاتم کاری و البته دیگر محصولات فروشگاه را در هر مکان و زمان تجربه نمائید. همچنین لیست قیمت انواع آینه خاتم کاری بمنظور خرید عمده برای مشتریان ارسال می گردد. آینه چوبی خاتم کاری نقاشی تذهیب از مفید ترین دست سازهای هنری نصف جهان بشمار می رود.

 

آینه چوبی خاتم کاری

آینه خاتم کاری همراه با نقاشی تذهیب در طرح ها و رنگ های مختلف

هنرخاتم کاری در شهرهای اصفهان و شیراز بصورت تجاری دنبال می گردد. استفاده از ظرفیت های بالقوه آن می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کرده و به کسب و کارهای خرد جامعه رونق دهد. حمایت از صنایع دستی ایرانی به جوانان مستعد کشورمان انگیزه بیشتری داده تا در مسیر اساتید گذشته برای زنده نگه داشتن این گنجینه های ملی گام های استواری بردارند.

 

آینه دیواری خاتم کاری اصفهان

فروش آینه خاتم کاری مدل نقاشی تذهیب

 

خرید اینترنتی آینه خاتم کاری

لیست قیمت انواع آینه خاتم کاری

 

 

آینه خاتم کاری شده مستطیلی شکل

آینه چوبی خاتم کاری نقاشی تذهیب

 

شناسه محصول: 902203

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۱۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی