خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید بشقاب پرنده تشعیر سایز کوچک برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

بشقاب پرنده تشعیر (گل و مرغ) نمونه بارزی از هنر نفیس صنایع دسنی نصف جهان است که برای زیباسازی چیدمان منزل و همچنین استفاده در سرویس پذیرایی سفارش داده می شود. بشقاب پرنده سایز کوچک تشعیر آقاجانی را می توان با دیگر ظروف تشعیر اصفهان ست کرده و زیبایی ویژه ایی به محیط دکوری خود بخشید. این محصول خاص با نام شکلات خوری تشعیر مدل بشقاب پرنده و یا قندان سفینه تشعیر نیز شناخته می شود. خرید بشقاب پرنده تشعیر مانند دیگر محصولات فروشگاه براحتی در هر زمان و مکان امکان پذیر است.

شناسه محصول: 902201

شکلات خوری تشعیر مدل بشقاب پرنده

بشقاب پرنده تشعیر اصفهان برای سرو خوراکی های کوچک مانند قند،نقل،شکلات و … استفاده می گردد. بشقاب پرنده مس و تشعیر کوچک را می توان در انواع ویترین منارل و یا بر روی میزهای پذیرایی قرار داد و از زیبایی آن لذت برد. هنر تشعیر در ایران زمین تاریخچه بسیار کنهی داشته و تلفیق آن با صنایع دستی نفیس کشورمان، محصولات بسیار زیبایی را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کند. بشقاب پرنده سایز کوچک تشعیر از کیفیت بسیار خوبی ساخته شده است، از این رو زمان خرید مس و نقاشی تشعیر اصفهان، کارت گارانتی محصول به مشتریان تقدیم می گردد.

قیمت شکلات خوری تشعیر مدل بشقاب پرنده گران نیست و در صورت تمایل می توانید آن را با ظروفی همچون گلدان و تنگ تشعیر ست کنید.خرید بشقاب پرنده تشعیر آقاجانی مانند دیگر محصولات این برند، از طریق سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان در هر لحظه امکان پذیر است. قندان سفینه تشعیر سایز کوچک و بزرگ دارد، از این رو برای چیدمان های دکوری مختلف مناسب است.

تخفیف ویژه

بشقاب پرنده تشعیر آقاجانی

بشقاب پرنده مس و تشعیر کوچک

شکلات خوری سفینه ای مس و تشعیر

جنس شکلات خوری از فلز مس مرغوب کرمان است که بر روی آن نقاشی گل و مرغ به همراه نقاشی تشعیر کشیده شده است. بر روی ظروف مس و تشعیر پوشش پلی استر زده می شود تا برق و جلای بهتری پیدا کرده و تغییر رنگ ندهد.ارتفاع بشقاب پرنده کوچک تشعیر 19،عرض 16 و قطر دهانه آن 11 سانتی متر است. شکلات خوری سفینه ای مس و تشعیر سایز کوچک کاملا کاربردی و قابل شستشو می باشد، از این رو مورد توجه بانوان خوش سلیقه ایرانی قرار گرفته است. صنایع دستی آقاجانی بهترین ظروف دست ساز کشورمان را تولید کرده و با لیست قیمت یکسان در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار داده است.

 

بشقاب پرنده سایز کوچک تشعیر

بشقاب پرنده تشعیر سایز کوچک مس و نقاشی

بشقاب پرنده مس و تشعیر کوچک قابل استفاده در اکثر چیدمان های پذیرایی بوده و از این رو هدیه ایی به یادماندنی از هنر نصف جهان بشمار می رود. بشقاب پرنده تشعیر قیمت گرانی ندارد و در صورت تمایل می توان از آن برای تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی بهره برد. دست ساز بودن ظروف صنایع دستی اصفهان و همچنین کاربردی بودن، از جمله دلایل سفارش آنها بشمار می رود. ماندگاری بالای قندان تشعیر مدل بشقاب پرنده باعث شده تا در زندگی روزمره از آن استفاده گردد.

 

شکلات خوری تشعیر مدل بشقاب پرنده

قندان تشعیر مدل بشقاب پرنده

بشقاب پرنده تشعیر سایز کوچک مس و نقاشی با قیمت مناسب برای مشتریان داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است. فروش شکلات خوری سفینه ایی از طریق سایت و اپلیکیشن بصورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می گردد. از این رو علاقه مندان به صنایع دستی اصفهان می توانند سفارشات خود را از هر کجای کشور بصورت غیر حضوری ثبت نمایند.خرید اینترنتی بشقاب پرنده تشعیر و البته دیگر محصولات فروشگاه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خواهد شد.

 

خرید بشقاب پرنده تشعیر

فروش بشقاب پرنده تشعیر

هنرمندان و صنعتگران کشورمان همواره سعی داشته اند تا بهترین محصولات دست ساز مورد استفاده در زندگی روزمره علاقه مندان به صنایع دستی ایران زمین را با قیمت مناسب تولید کرده و به بازار عرضه کنند. خرید و حمایت از محصولات تولید داخل، گامی مثبت در راستای نیل به اهداف اقتصادی و اجتماعی بشمار می رود.

 

قندان سفینه تشعیر

شکلات خوری سفینه ای مس و تشعیر سایز کوچک

 

 

خرید اینترنتی بشقاب پرنده تشعیر

قیمت شکلات خوری سفینه ایی

 

 

بشقاب پرنده تشعیر

شکلات خوری تشعیر

 

شناسه محصول: 902201

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۷۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی