خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید تنگ شلغمی ۳۰ مس و پرداز اصفهان

  • نویسنده: محمد نیک نام

تنگ شلغمی 30 مس و پرداز از دیگر محصولات با ظاهر خاص برای چیدمان فضای دکوری منزل است. تنگ شلغمی مسی و نقاشی پرداز را می توانید با ظروفی مانند دخل،شکلات خوری،کشکول،قندان و … ست کرده و زیبای بیشتری به ویترین منزل خود هدیه دهید. برای خرید ظروف مس و پرداز اصفهان می توانید از هر کجای ایران بصورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمائید. تنگ مس و پرداز اصفهان تماما با دست ساخته شده و بر روی آن نقاشی سنتی کشیده شده است. قیمت تنگ شلغمی مس و پرداز گران نیست و استفاده از آن در خانه های مدرن و سنتی پیشنهاد می گردد.

شناسه محصول: 902182

تنگ مس و پرداز اصفهان

تنگ مس و پرداز شلغمی 30 سانتی اصفهان به منظور زیباسازی چیدمان منزل طراحی و ساخته شده است. با توجه به چیدمان مورد نظرتان می توانید تنگ شلغمی مسی و نقاشی پرداز را بصورت تکی و یا جفتی سفارش دهید. ظروف صنایع دستی ایرانی با توجه به فرهنگ و تاریخ غنی کشورمان طراحی و ساخته شده اند، از این رو با هموطنان عزیزمان ارتباط خوبی برقرار می کنند. تنگ مس و پرداز اصفهان مانند بسیاری از محصولات صنایع دستی در گذشته بصورت کاربردی مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه معمولا بصورت تزئینی در چیدمان منزل قرار داده می شود.

علاقه مندان به دست سازهای ایرانی می توانند از صنایع دستی مس و پرداز اصفهان در زندگی روزمره خود بهره ببرند. قیمت تنگ شلغمی مس و پرداز گران نیست، شما می توانید به منظور مشاهده قیمت و خرید تنگ شلغمی مس و پرداز در هر ساعت از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه اقدام فرمائید.

تخفیف ویژه

تنگ شلغمی 30 مس و پرداز

تنگ مس و پرداز شلغمی 30 سانتی اصفهان

تنگ شلغمی مس و پرداز

جنس تنگ از فلز مس مرغوب کرمان می باشد که توسط استاد خمکار به شکل تنگ شلغمی درآورده شده است. توسط استاد دیگری بر روی آن نقاشی زیبایی کشیده شده و برای ماندگاری بیشتر پس از عملیات ساب و پرداخت، بر روی آن پوشش پلی استر زده می شود. ارتفاع تنگ 32 و عرض شکم آن 12 سانتی متر است. نقاشی کشیده شده بر روی ظروف مس و پرداز شبیه نقاشی ظروف میناکاری روی مس می باشد. تنگ شلغمی مس و پرداز قیمت گرانی ندارد و خرید آن برای عموم مشتریان سراسر کشور بصورت یکسان در نظر گرفته شده است.

 

قیمت تنگ شلغمی مس و پرداز

تنگ شلغمی مس و پرداز قیمت

تنگ شلغمی مس و پرداز خریداری شده کیفیت خوبی داشته و از این رو در صورت استفاده صحیح می تواند برای سالیان طولانی زینت بخش چیدمان دکوری مورد نظر شما باشد. ظروف مس و پرداز با پوشش پلی استر در برابر رطوبت محافظت شده اند از این رو می توانند در آب و هوای شرجی هم مورد استفاده قرار گیرند. در نقاشی ظروف مس و نقاشی پرداز از رنگ های شاد استفاده شده و از این رو مورد پسند سلیقه های مختلف قرار گرفته اند. قیمت مس و پرداز اصفهان با توجه به زیر ساخت و همچنین کیفیت نقاشی آن در نظر گرفته شده است.

 

خرید تنگ شلغمی مس و پرداز

تنگ شلغمی مس و پرداز خرید

تنگ شلغمی مس و پرداز سایز 30 در کنار دیگر ظروف صنایع دستی قابل ست شدن است. طرح های ظروف مس و نقاشی پرداز از نقوش سنتی قدیمی الهام گرفته شده و با توجه به نوع ظروف تغییر خواهد کرد.خرید مس و پرداز اصفهان نه تنها برای استفاده شخصی، بلکه به عنوان هدیه ایی نفیس از صنایع دستی اصیل ایرانی به دوستان و اقوام پیشنهاد می گردد. ماندگاری ظروف مس و پرداز اصفهان به شما امکان می دهد تا در شهرهای شرجی شمالی و جنوبی هم از آنها استفاده کنید.

 

تنگ شلغمی مسی و نقاشی پرداز

تنگ شلغمی مس و پرداز سایز 30

برای ساخت ظروف صنایع دستی، کارگاه های مختلفی با یکدیگر همکاری می کنند. ایجاد تعامل بین هنرمندان و صنعتگران باعث می گردد تا محصولات با کیفیت تر به بازار عرضه گردد. حمایت از تولیدات داخلی نخستین گام رشد و ارتقا در حوزه دست سازهای ایرانی بشمار می رود.

 

تنگ مس و پرداز اصفهان

ظروف مس و نقاشی پرداز

 

More information about the 30 cm copper-crafted turnip design pitcher

The copper-crafted turnip design pitcher from Isfahan is one of the handcraft items with a unique appearance for house decoration. Isfahan’s copper-crafted pitchers are manufactured entirely by hand, and they are painted with traditional designs. The copper-crafted pitcher, like many handicraft items, were once used for functional purposes but are now typically used for home decoration.

 

صنایع دستی مس و پرداز اصفهان

خرید مس و پرداز اصفهان

 

What makes this product unique?
1. The copper-crafted turnip design pitcher material is composed of premium Kerman-sourced copper metal.
2. It’s painted a lovely picture on it, and after polishing, a polyester coating is put on it for further durability.
3. The pitcher is 32 cm in height and 12 cm in width at the widest part.
4. Drawings of copper-crafted dishes have a similar style to those on enameled copper wares.

How to buy a 30 cm copper-crafted turnip design pitcher online from the BazareMina website?
Depending on the type of dish, the design and pattern of painted copper dishes are influenced by ancient traditional patterns. Purchasing copper painted handcrafts is not only for your own use but also it is recommended as a priceless present for friends and family who appreciate the Iranian handicrafts. You can purchase this item through the BazareMina website and mobile application.

 

ظروف مس و پرداز

قیمت ظروف مس و پرداز

The cost of the 30 cm copper-crafted turnip design pitcher
The high quality 30 cm copper-crafted turnip design pitcher can enhance your home’s decorative design. Polyester coating on copper-crafted wares protects them from water and humidity. Since bright colors are used in the painting of copper dishes, they appeal to a variety of preferences. The cost of copper-crafted dishes is determined by its infrastructure and painting quality.

General features of this product
The 30 cm copper-crafted turnip design pitcher is intended to enhance the decorative design of the homes. You can order the painted copper turnip design pitcher singly or in pairs, depending on the decorative style that you desire.

 

تنگ مس و پرداز اصفهان

تنگ مس و نقاشی پرداز اصفهان

 

شناسه محصول: 902182

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۹۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی