خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی سایز ۲۶ آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901998

شکلات خوری فیروزه کوبی اصفهان

شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی سایز 26 بازار مینا از سری ظروف لوکس صنایع دستی فیروزه کوبی بازار میناست که علاوه بر شکلات، برای خوراکی های مختلف نیز قابل استفاده است. اگر محصولات لوکس خارجی را نگاه کرده باشید همه آنها ظاهر تکراری پیدا کرده اند، قیمت سرسام آوری دارند و هیچ یک گارانتی یا ضمانت نامه به شما نمی دهند. با خرید شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی که ارتفاع آن به 26 سانتیمتر می رسد می توانید برای اولین بار برگه گارانتی بگیرید و به منزل خود ظاهری جدید و بسیار زیبا ببخشید.

 

 

شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی

خرید شکلات خوری فیروزه کوبی

خرید شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی سایز 26 بازار مینا برای تزیین دکوری منزل و ویترین ها، زیباسازی دکوراسیون محل کار و اتاق مدیریت و حتی برای پذیرایی از مهمانان و شخصیت های مهم در جلسات کاری بهترین گزینه است. با خرید این محصول در کنار شیرینی خوری، گزخوری و قندان می توانید ست پذیرایی خودتان را کامل کنید. برای خرید شکلات خوری فیرزه کوبی 26 بازار مینا می توانید از طریق اپلیکیشن این شرکت یا به شکل اینترنتی از وب سایت آن اقدام نمایید. توجه داشته باشید که شرکت های مختلف با خرید عمده فیروزه کوبی مشمول تخفیف ویژه نیز خواهند شد.

 

شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی

قیمت شکلات خوری فیروزه کوبی

با یک مقایسه ساده بین قیمت شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی شده سایز 26 و کالاهای خارجی متوجه چندین چیز خواهید شد. قیمت فیروزه کوبی به مراتب مقرون به صرفه تر است، همراه با آن برگه گارانتی دریافت می کنید، امکان سفارشی سازی محصول در خرید عمده وجود دارد که قیمت آن را با تخفیف ویژه همراه می سازد، قابل استفاده برای محل کار و منزل، هدیه تبلیغاتی و یا هدیه به عزیزان را دارد. بنابراین متوجه می شویم که این محصول در عین زیبایی بسیار، کاربرد فراوانی هم دارد.ویژگی بسیار مهم شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی 26 بازار مینا که در کمتر نمونه ای قابل مشاهده است، پوشش پلی استر آن است. پوشش پلی استر کمک می کند تا نم و رطوبت در آب و هوای شرجی قابل نفوذ نباشد و تابش مستقیم آفتاب نیز آسیب زیادی وارد نکند. از طرفی ترکیب رنگ های سبز – آبی و مسی بدنه ظروف چنان هارمونی و ترکیب رنگ زیبایی ایجاد کرده که با هر نوع سبک دکوراسیون سازگاری دارد. این محصولات را می توانید به شکل تکی یا جفت هم خریداری کنید که بستگی به نوع دکوراسیون شما دارد.

 

شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی

مشخصات شکلات خوری فیروزه کوبی اصفهان

شکلات خوری فیروزه کوبی 26 آقاجانی در سایز متوسط تولید شده است. ارتفاع این شکلات خوری 26 سانتیمتر، قطر دهانه 9 سانتیمتر و عرض آن 13 سانتیمتر است بنابراین به راحتی می توانید بدون هیچ مشکلی در ویترین یا دکوری منزل و محل کار قرار دهید. با ثبت سفارش عمده این محصول از بازار مینا می توانید علاوه بر تخفیف ویژه، از مزیت سفارشی سازی هم بهره مند شوید که این قابلیت برای شرکت و سازمان های خصوصی و دولتی که به دنبال تهیه هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه، شیک، لوکس، کارآمد و با دوام هستند عالی است.

 

شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی

 

شکلات خوری متوسط فیروزه کوبی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۲۱۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی