خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید قاب بشقاب مسی میناکاری قطر ۳۰ سانتی متر

  • نویسنده: محمد نیک نام

قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر 30 سانتی متر یکی پرفروش ترین ظروف میناکاری می باشد. با توجه به اینکه بشقاب مینا داخل قاب شیشه ایی شکیلی قرار دارد شما می توانید براحتی آن را هر جایی استفاده کنید. زیبایی و هارمونی رنگ های این قاب به شما اجازه می دهد تا آن را با انواع دکوراسیون ها ست کنید. اندازه قاب 36 * 36 سانتی متر است. قاب چوبی میناکاری گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و هدیه به دیگران است. شکل سنتی قاب بشقاب مینا کاری شده با اکثر محصولات دکوری هماهنگی دارد.

شناسه محصول: 901203

بشقاب میناکاری با قاب

قاب بشقاب مسی میناکاری قطر 30 سانتی متر مدل هفت آسمان یکی از زیباترین قاب های میناست که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده. این قاب میناکاری اصفهان با اندازه 36*36 سانتی متر با هارمونی رنگ های آرام بخش مناسب برای هر دکوراسیوی می باشد. جنس این بشقاب مینا کاری از مس بوده و با رنگ مخصوص نقاشی های بیاد ماندنی اساتید مجرب اصفهان بر روی آنها نقش بسته و پس از طی پروسه ایی طولانی آماده و قاب می شوند.

بشقاب میناکاری قاب دار می تواند به زیبایی بر روی دکوراسیون شما نصب گردد. بشقاب میناکاری اصفهان آمیخته ایی از هنر و عشق اساتید مجرب این سرزمین است که بصورت تحفه ایی ناقابل برای مشتریان عزیزمان عرضه می گردد. قاب مینا کاری با کیفیت را می توانید از سراسر کشور بصورت آنلاین سفارش دهید.

تخفیف ویژه

قاب میناکاری

قاب میناکاری

قاب مینا کاری

بشقاب های میناکاری با توجه به اندازه و کیفیت ساخت و نقاشی دسته بندی می شوند.قاب بشقاب مینا کاری هفت آسمان با کیفیت بسیار خود و جعبه شکیلی که دارد می تواند با هر دکوراسیونی اعم از مدرن و سنتی ست شود. در صورتی که مایل باشید می توانید قاب بشقاب مینا کاری را در سه سایز قطر 30 , 25 و 20 تهیه فرمائید و با چیدمان های مختلف سه تایی بر روی دیوار مورد نظرتان نصب کنید.

 

قاب بشقاب مسی میناکاری قطر 30 سانتی متر

قاب بشقاب مسی میناکاری قطر 30 سانتی متر

قاب میناکاری اصفهان

هنر دست اساتید میناکاری آمیخته ایی از عشق و شور چندین سال تجربه آنهاست که با رنگ های مختلف فیروزه ایی زیبا بر روی بشفاب های مینا نقش بسته. یکی از محاسن ظروف قاب شده روش نصب آنها بر روی دیوار و با هر جای دیگر است با توجه به این موضوع شما می توانید فارغ از محدودیت ها آن را بگونه ایی دلخواه بر چیدمان مورد نظر قرار داد. قاب بشقاب مینا کاری شده یک قاب چوبی زیبا دارد تا شما بتوانید آن را با دیگر محصولات دکوری خود و همچنین چیدمان منزل ست کنید.

 

بشقاب مینا کاری قاب دار

بشقاب مینا کاری قاب دار

حلقه نصبی بر یکی از رئوس قاب وجود دارد تا بکمک آن شما بتوانید قاب را به شکل لوزی و با ظاهری زیباتر بر روی دیوار نصب کنید. البته این به معنی عدم نصب قاب به شکل های مختلف نیست و شما می توانید آن را به هر شکلی دلخواه بر روی دکور خود قرار دهید. قاب بشقاب مسی میناکاری زیبا و قابل ست کردن با هر دکوراسیونی می باشد.

 

بشقاب مینا کاری قاب دار

بشقاب مینا کاری قاب دار

وزن قاب چیزی در حدود 1500 گرم می باشد که از نظر جابجایی سنگین نخواهد بود. وجود کارهای ریز تصادفی دست بر روی بشقاب های میناکاری شده آنها را از حالت کپی متمایز می کند. البته باید در زمان سفارش قاب توجه نمائید که بدلیل کاردست بودن محصولات , ممکن است قاب ارسالی تفاوت های ظاهری با عکس های سایت داشته باشد. قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر 30 سانتی متر مناسب برای انواع هدایای مدیریتی است. شما می توانید چیدمان های شخصی برای زیباتر نشان داده شدن انواع قاب میناکاری از خود ابداع کنید. بشقاب میناکاری اصفهان جلوه ایی از هنر نقاشی اساتید نصف جهان می باشد.

 

قاب میناکاری اصفهان

قاب میناکاری اصفهان

زیرساخت ظروف میناکاری

زیرساخت یا اسکلت مورد استفاده در هنر میناسازی از فلزاتی مانند مس، طلا، نقره، برنج و امثالهم است. ولی امروزه بیشتر از فلز مس به خاطر چکش خواری و انعطاف پذیری و قیمت مناسب اش برای تولید مینا استفاده می شود. برای ساخت بشقاب میناکاری قاب دار معمولا از زیر ساخت های مشابه استفاده می شود. اسکلت ظروف مورد نظر توسط استاد میناساز به استاد مسگر سفارش داده می شود که ممکن است به صورت بشقاب، گلدان، پلاک و امثالهم در ابعاد مختلف و شکل های گوناگون تهیه شود. البته مس مورد استفاده باید به صورت تخته و خالص باشد.

مس هایی که دارای ناخالصی هستند برای کارهای میناسازی مناسب نیستند؛ زیرا اگر مس ناخالصی داشته باشد ورقه می شود مینای به دست آمده ترک می خورد. در گذشته ی نه چندان دور، هنرمندان میناساز سفارش می کردند که استاد مسگر اشکال سفارش داده شده را هر چه بیشتر چکش بزند؛ زیرا هم از لحاظ جذب رنگ و هم از لحاظ جلوگیری از شکنندگی مس غنی تر می شد.

30 cm Diameter MinaKari Copper Plate Frame

As a country is really connected to other ones by the improvement of technology, trading is increased and changed to an update business. People all over the world can sell and buy their necessities. MinaKari plate frame is a gift of Isfahan which can be bought in BazareMina online Market.

30 cm Diameter MinaKari Copper Plate Frame

One of the best-selling MinaKari devices is the 30 cm diameter MinaKari copper plate frame. As MinaKari plate is situated in an exquisite frame, you can use it everywhere you like. Its beautiful and harmonious colors let you set it with various decorations.

The size of Seven Sky model of MinaKari copper plate frame is 36 * 36 cm. The wooden MinaKari frame is a great choice to gift others. This MinaKari plate is made of copper with special paintings of skillful masters in Isfahan which are framed after a long process. This plate is a combination of love and art of Isfahan that can be ordered online from different cities.

MinaKari copper plate frames are categorized based on their size, quality, and painting. You can also buy this plate in different diameters such as 20 and 25 cm to be installed on the wall with a variety of decorations. Fantastic dark and light turquoise colors show a mixture of excitement, love and experience shown on MinaKari copper plate frame to be designed everywhere.

Great Design of a Copper Plate

The frame might be installed by a hook on one of its angles to indicate a nice view in a variety of directions. Its weight is about 150 gr, so it is not heavy. Original MinaKari copper plate frames are distinguishable from the fake ones by random hand drawings which make them unique. 30 cm diameter MinaKari copper plate is a great gift to show and transfer the art of Isfahani artists. Copper, gold, silver and brass are usually more popular skeletons in MinaKari industry.

Nowadays, copper is mostly used due to its hammering feature, flexibility and reasonable price. This souvenir of Isfahan has high quality and is reputable among people who are interested in Iranian handicrafts.

 

قاب میناکاری اصفهان

قاب میناکاری اصفهان

 

قاب بشقاب مسی میناکاری قطر 30 سانتی متر

بشقاب مینا کاری پس از آماده سازی ممکن است برای بهتر دیده شدن در قابی چوبی یا مخملی قرار گیرد. بشقاب میناکاری قاب دار راحت تر حمل و ارسال می شود. مشتریان عزیز هم بهتر می توانند آن را استفاده و یا هدیه دهند. بشقاب میناکاری اصفهان و بطور کلی صنایع دستی اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار است و بین علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی شناخته شده است. قاب میناکاری را شما بهتر می توانید با چیدمان های دکوری خود هماهنگ سازید. بشقاب میناکاری قاب دار جلوه بهتری برای تزئین دکوراسیون های جدید و سنتی دارد. بشقاب میناکاری اصفهان را شما می توانید از سراسر کشور سفارش دهید.

 

آموزش میناکاری

استاد مسگر بعد از کشیدن طرح مورد نظر بر روی مس آن را قیچی کرده؛ با چکش یا چرخ به صورت های مختلفی در می آورد. جسم تهیه شده را پس از چکش کاری، که امروزه این عمل کمتر صورت می گیرد، تاب می دهند. تاب در اصطلاح به عملی گفته می شود که استاد مسگر اشکال تهیه شده را در آتش حرارت می دهد تا سرخ شود. سپس آن را داخل آب می کند. این عمل به خاطر جلوگیری از شکنندگی مس و انعطاف بهتر آن انجام می شود.

بعد از آن به خاطر از بین بردن پوسته و یا لایه های روی مس ظروف را دوغاب می کنند. این کار باعث می شود تا رنگ لعاب بهتر جذب مس شود.برای این عمل مقداری جوهر نمک را با آب حل می کنند. معمولاً یک برابر جوهر و ده برابر آب کافی است. جسم مسی را داخل محلول قرار داده، پس از گذشت حدوداً کمتر از یک دقیقه خارج کرده، به وسیله ی آب شست و شو می دهند تا لایه های مزاحم یا چربی و امثالهم از روی مس جدا شود. اجسام مسی بعد از خشک شدن آماده لعابکاری می شود. برای ساخت قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر 30 سانتی متر ی نیز همین مراحل انجام می شود.

ظروف مسی میناکاری

مس های مورد استفاده در هنر میناسازی معمولاً 7 صدم یا 8 صدم هستند و گاهی هم از مس 1/0 برای کارهای برجسته و بزرگ استفاده می شود. البته ممکن است برای انواع ظروف میناکاری شده ماننده بشقاب مینا کاری کمی متفاوت باشد. برای لحیم ظروف مسی آماده برای میناکاری باید از لحیم نقره استفاده کرد؛ زیرا اگر از لحیم نقره استفاده نشود زمانی که جسم مذکور لعاب داده شد و داخل کوره قرارگرفت به علت حرارت بالا لحیم ها باز یا جمع خواهد شد.

در صورتی که بخواهید از فلزات دیگر مانند نقره، طلا و امثالهم استفاده کنید درجه حرارت با مس متفاوت است؛ مثلاً در لعاب بر روی طلا باید درجه حرارت حدود 400 درجه باشد. ولی در مس بین 600 الی 900 درجه حرارت مورد نیاز است که این امر بستگی به نوع کار و ضخامت مس دارد. (برگرفته از کتاب هنر مینا)

 

شناسه محصول: 901203

بازار مینا   BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۸۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی