خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر ۳۰ سانتی متر

  • نویسنده: محمد نیک نام

قاب بشقاب مسی مینا کاری قطر 30 سانتی متر ی از جمله محصولات صنایع دستی ایرانی محبوب مشتریان فروشگاه می باشد. بدلیل داشتن قاب, بشقاب میناکاری قاب دار می تواند مورد مناسبی برای هدیه به دیگران باشد. زیبایی نقش و نگارهای سنتی با رنگ های روشن لاجوردی و فیروزه ایی به همراه قاب طرح چوب قهوه ایی آن جلوه ایی زیبا به آن داده که قابل استفاده برای هر دکوراسیونی می باشد. بشقاب مسی میناکاری حس و حال هنر اصیل ایرانی را به محل زندگی شما اضافه خواهد نمود.

شناسه محصول: 901278

قاب بشقاب مسی مینا کاری

تابلو مسی میناکاری شده قطر 30 سانتی متر نمونه ایی از هنر اصیل ایرانی است. بشقاب مسی میناکاری شده توسط هنرمندان میناکار اصفهانی طراحی و ساخته شده . شما می توانید از بشقاب مسی میناکاری برای تزئین ویترین و دکوراسیون های خود استفاده کنید. شما می توانید انواع تابلو میناکاری از سایت فروشگاه مشاهده کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

تندیس بشقاب مسی مینا کاری 30 سانتی متری قابلیت درج بر روی هر دیواری دارد و می تواند با چیدمان های مختلف فضای زندگی شما را به خوبی تغییر دهد. هنر درخشان آتش و خاک با هنرمندی بهترین اساتید کشور اثری مانند بشقاب میناکاری قاب دار (تابلو مسی میناکاری شده) را برای علاقه مندان به فرهنگ ایرانی خلق نموده تا با مشاهده آن حس و یاد سنت های زیبای ایرانی را مرور کنند.

تخفیف ویژه

تابلو مینا کاری اصفهان

تابلو مینا کاری اصفهان

تابلو بشقاب میناکاری

جنس بشقاب مینا کاری شده از فلز مس و قطر آن 30 سانتی متر می باشد. همچنین جنس قاب آن از پروفیل چوبی و ابعاد آن 36*36 سانتی متر است. وزن قاب بشقاب میناکاری در حدود 1.5 کیلوگرم است. تضاد زیبا رنگ های شاد لاجوردی و فیروزه ایی با زمینه مشکی و رنگ قهوه ایی سوخته قاب باعث شده تا این اثر هنری زیبا جلوه ایی زیبا پیدا کند. امکان قرار گیری پلاک های تبلیغاتی درون و یا بر روی تابلو بشقاب میناکاری اصفهان وجود دارد.

 

خرید تابلو میناکاری

خرید تابلو میناکاری

در پشت تابلو مسی میناکاری شده حلقه ایی فلزی وجود دارد که امکان نصب آن را محیا می سازد. شما می توانید  چیدمان های مختلفی بصورت لوزی یا مربع برای آن در نظر بگیرید. زیبایی نصب آن به همراه چند قاب دیگر و شاید با سایزهای متفاوت دوچندان خواهد شد. فضایی شیک و دلنشین می تواند نتیجه صحیح قرار دادن آن ها در دکوراسیون با بر روی دیوار مورد نظر شما باشد. قرار گرفتن بشقاب های میناکاری شده درون قاب طرح چوب، علاوه بر جذابیت بیشتر، امکان کادو راحت تر آنها را فراهم می کند.

 

خرید عمده قاب میناکاری

خرید عمده قاب میناکاری

به دلیل داشتن قاب می توان آن را بخوبی بسته بندی کرد و به دیگران هدیه داد. بر همین اساس شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی از مشتریان دائمی قاب بشقاب مینا کاری (تابلو مسی میناکاری شده) هستند. نصب هر گونه پلاک و لوگوی تبلیغاتی درون و بر روی قاب امکان پذیر بوده و این محصول پتانسیل بالایی بعنوان کالای تبلیغاتی دارد.

 

خرید عمده میناکاری

خرید عمده میناکاری

ارزش ظروف میناکاری بدلیل زحمت زیای است که چندین هنرمند با دست برای خلق آن متحمل می گردند. حمایت از کالای ایرانی باعث می شود این عزیزان دلگرم شده و هنر به امانت نزد آنها به آیندگان منتقل گردد. تا فرهنگ اصیل ایرانی به خوبی پاس داشت گردد.

 

قیمت تابلو میناکاری

قیمت تابلو میناکاری

 

A Mina Kari Plate Frame in Your Office

One of the nice options which can be considered as a formal or informal gift is a 30 cm diameter Mina Kari copper plate frame. It is a traditional dish which can be mainly used as a decorative dish in your home or workplace. BazareMina online Market can offer you a high quality one.

What Is a Mina Kari Plate Frame?
One of the popular dishes among handicrafts is a 30 cm diameter Mina Kari copper plate frame which can be considered as a great gift because of having a frame protecting the Mina Kari copper plate. Beautiful designs and traditional drawings mixed with light turquoise and blue colors accompanied with a brown semi-wooden frame make it possible for being used in every decoration. Mina Kari copper plate adds the mood ad feeling of original Iranian art to your home and workplace.

This traditional dish is made with professional hands of Isfahani masters to design a variety of decorations. This device can be installed on the wall to be set with several types of decorative dishes. Soil and Fire art, as a traditional symbol of traditional culture of Isfahan, makes eye-catching dishes for art lover and reviews nice feeling of memorable traditions of Iran.

How to Use a Mina Kari Plate Frame?
The material used to make this Mina Kari plate is copper and it has a 20 cm diameter. Also, the frame is made of wooden profile with a size of 36 * 36 cm. Its weight, including the plate, is about 1.5 kg. The contrast between fresh blue colors in a black background and a dark brown frame illustrate a really extraordinary work of art. There is a metal hook behind the frame which makes it possible to be installed on the wall in a square or rhomboid style. If you install this dish with some other ones in different sizes on the wall, the beauty of your area will be doubled.

As this plate has a frame, you can wrap it up easily for giving to others. As a result, it can be a good option for different organizations to give such a nice traditional gift to their customers. In addition, it is possible to stick a logo or label inside or on the dish to be considered as a commercial gift. This dish has a high value which is made with skillful hands of Mina Kari masters and should be transferred to the next generations.

 

ابنیه و آثار تاریخی
در این نوع طرح هرگونه آثار هنری مانند میدان نقش جهان، پل های تاریخی، تخت جمشید و به طور کلی تمام آثار و ابنیه ی تاریخی را می توان بر روی ظروف مینا نقاشی کرد. این نوع طرح بیشتر در وسط بشقاب یا بر روی پلاک های مینا ترسیم می شود و گاهی نیز در اطراف گلدان ها می توان این ابنیه را نقاشی کرد. به طور کلی هرگونه ساختمان قدیمی را که در هنرهای مینیاتور، رنگ و روغن و آبرنگ وجود دارد می توان با رنگ های مینایی بر روی ظرف مینا ساخت و ساز کرد. البته هنرمندان میناساز بعضاً در اطراف این ابنیه و آثار از طرح های اسلیمی، گل و مرغ و اسلیمی ختایی نیز برای زیبایی و جذابیت کار استفاده می کنند.

اسلیمی ، ختایی
طالع شهرت چنان دارم که دوران گر کشد حلقه بر نام من اسلیمی خطایی می شود (اشرف) قضا در بارگاه کبریایی فکنده نقش اسلیمی خطایی (امیدی)اما به طور کلی در هنر میناسازی، اسلیمی ختایی به طرحی گفته می شود که مبدا اسلیمی با شروع بند ختایی از یک محل نباشد. هم چنین مسیر حرکت اسلیمی دقیق و حساب شده باشد؛ به گونه ای که استخوان بندی کار را مشخص کند. در صورتی که ختایی مخالف مسیر اسلیمی حرکت می کند و استحکام آن را ندارد. در عوض تمام گل ها و برگ ها بر روی ختایی سوار می شود، محل اتکای مرغان نیز بر روی ختایی است؛ در صورتی که بر روی اسلیمی خطاست.

 

قیمت تابلو میناکاری

قیمت تابلو میناکاری

 

ادعیه، آیات، احادیث و اشعار فارسی و غیر فارسی
هرگونه خط و یا متنی (اعم از فارسی، عربی، انگلیسی و امثالهم) را می توان بر روی ظروف مینا نوشت. البته این روش بیشتر بر روی ظروف مینا مثل پلاک ها یا بشقاب ها و یا در تزیینات اماکن متبرکه مورد استفاده قرار می گیرد. هنرمند میناساز باید پلاک مینایی لعاب داده شده را با رنگ دلخواه بوم نماید و در اصطلاح آن را نفوذناپذیر سازد و با پوشش دهد. قلمی که برای نوشتن در این کار مورد استفاده قرار می گیرد، قلم چوبی یا فلزی است که ترجیحاً چوبی مناسب تر است.

در این نوع طرح استاد خوشنویس باید دارای مهارت کافی باشد. زیرا اصلاح یا رفع اشتباه در نوشتن باعث ایجاد مشکلاتی می شود که از کیفیت هنر مینا می کاهد. بعد از نوشتن متن مورد نیاز که ممکن است عربی، فارسی، انگلیسی و امثالهم باشد می توان توسط استاد میناکار بین خطوط را نقش و نگار کرد. این نقش و نگار نیز معمولاً توسط قلم چوبی انجام می شود . در اماکن متبرکه مانند حرم مطهر ائمه معصومین و یا مساجد معمولاً سعی می شودک ه لابه لای خطوط با نقش و نگار گل تزیین شود. (برگرفته از کتاب هنر مینا)

 

بازار مینا     BazareMina.ir

  • نمایش : ۲۰۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی