خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت آجیل خوری ۲۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

آجیل خوری ۲۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901926

آجیل خوری فیروزه کوبی اصفهان

آجیل خوری 20 فیروزه کوب یکی دیگر از صنایع دستی پرکاربرد، پرفروش و محبوبی است که در همه خانه ها قابل استفاده است. آجیل از مواد خوراکی گران قیمت در کشور ما محسوب می شوند و طبیعتا برای مهمانی و پذیرایی لوکس هم نیاز به ظرف مخصوص پذیرایی آجیل دارید که شیک و لاکچری باشد. آجیل خوری 20 سانتی فیروزه کوبی بهترین گزینه برای شماست. البته شایان ذکر است که علاوه بر آجیل می توانید برای سایر خوراکی ها نیز از این محصول استفاده کنید.

 

 

آجیل خوری ۲۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

خرید آجیل خوری فیروزه کوبی اصفهان

آجیل خوری 20 فیروزه کوب یکی از محصولات پرکاربرد و پرفروش صنایع دستی است که خرید آن را به تمام کسانی که به فکر داشتن ظروف پذیرایی شیک و لوکس و اصیل می گردند توصیه می کنیم. اگر قصد دارید ظروف پذیرایی و آجیل خوری لوکسی داشته باشید که برخلاف کالاهای خارجی با برگه ضمانت به شما فروخته می شوند تردید نداشته باشید که ظروف فیروزه کوبی شده بهترین گزینه هستند. خرید آجیل خوری با ارتفاع 20 سانتیمتر و قطر دهانه 17 سانتیمتری خود ظرفی جمع و جور و لوکس برای پذیرایی با آجیل، شکلات و سایر اقلام خوراکی است.

 

آجیل خوری ۲۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

قیمت آجیل خوری فیروزه کوبی اصفهان

قیمت آجیل خوری 20 فیروزه کوب براساس وزن مس، سایز، تعداد، کیفیت و مرغوبیت سنگ های فیروزه تعیین می شود. همچنین در صورتی که این ظروف با لایه ای از پلی استر پوشانده شده باشند به دلیل اینکه نقش حفاظتی و زیباسازی دارد قیمت آن را افزایش خواهد داد. ظروف مس و فیروزه کوبی اصفهان از بهترین دست سازهای هنری نصف جهان شناخته می شود. آجیل خوری 20 سانتی فیروزه کوب بازار مینا از مرغوب ترین مواد و متریال های اولیه ساخته شده تا شما نسبت به ماندگاری و کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید. همچنین شرکت های مختلف می توانند قیمت این محصول را در خرید عمده به شدت کاهش دهند.

 

آجیل خوری ۲۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

آجیل خوری 20 سانتیمتری فیروزه کوب علاوه بر پذیرایی مهمانان در دورهمی های عادی تا لوکس که برای آجیل و سایر تنقلات و خوراکی ها قابل استفاده است به عنوان هدیه در مناسبت های مختلف نیز کاربرد دارد. شرکت های مختلف دولتی و خصوصی هم می توانند برای تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی خود از این محصول فیروزه کوبی استفاده می کنند. با خرید عمده ظروف فیروزه کوبی امکان سفارشی سازی همراه با جعبه چوبی وجود دارد.

 

آجیل خوری ۲۰ فیروزه کوب برند آقاجانی


برای خرید آجیل خوری 20 فیروزه کوب بازار مینا شما می توانید علاوه بر اپلیکیشن این سازمان و شرکت تولیدی، از وب سایت معتبر آن نیز استفاده کنید. امکان خرید اینترنتی با مشاهده آنلاین قیمت ها وجود دارد و تنها کافیست با چند کلیک خرید خود را نهایی کنید. با حمایت هر چه بیشتر از صنایع دستی نه تنها ارزآوری با صادرات ایجاد خواهد شد بلکه به کار و اشتغال نیروی بومی داخلی هم کمک خواهد کرد.

 

آجیل خوری ۲۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۹۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی