خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901930

تنگ شلغمی فیروزه کوبی اصفهان

تنگ شلغمی فیروزه کوبی سایز 30 برای تزیین خانه های شیک به شکل تک یا جفتی و قرینه وار طراحی شده و به فروش می رسد. ظروف فیروزه کوبی به دلیل خاصیت سنگ های فیروزه نه تنها برای سلامتی انسان بلکه زیبایی و تزیین دکور بهترین گزینه هستند. جنس این تنگ از فلز مرغوب مس کرمان بوده و از سنگ های فیروزه اصل نیشابور ساخته شده است. پوشش پلی استر این ظروف مقاومت بالایی در برابر آب و هوای شرجی و مرطوب به این ظروف داده ضمن اینکه ظاهر براق و زیباتری نیز به آنها بخشیده است.

 

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

خرید تنگ شلغمی فیروزه کوبی

امکان خرید تنگ شلغمی 30 فیروزه کوب برند آقاجانی در 2 سایز وجود دارد تا بتوان براساس سایز و ویژگی های محل نصب از آنها استفاده کرد. دلیل محبوبیت زیاد و فروش بالای این دسته از محصولات بازار مینا، تناسب رنگ بسیار زیبای بدنه مسی با رنگ سنگ های فیروزه ای است. همین ویژگی باعث شده تا خرید تنگ شلغمی فیروزه کوبی شده سایز 30 از سراسر کشور انجام شود. همچنین زیبایی بالا و قیمت مناسب باعث شده تا سازمان و ارگان های دولتی و خصوصی هم به فکر خرید این محصول باشند و با جعبه های شیک و بسته بندی های نفیس در مناسبت های مختلف به شکل هدیه تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده کنند.

 

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

قیمت تنگ فیروزه کوبی اصفهان

قیمت تنگ شلغمی 30 فیروزه کوب در مقایسه با سایر محصولات و هدایای تبلیغاتی نفیس خارجی بسیار مقرون به صرفه تر است به همین دلیل تمامی شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی کشور نیز برای کاهش هزینه و خرید محصول با کیفیت تر تمایل زیادی پیدا کرده اند.تنوع محصولات فیروزه کوبی اصفهان بسیار بالاست و سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. قیمت تنگ فیروزه کوبی بازار مینا در سایز 30 با توجه به مس درجه یک و مرغوب و سنگ های اصیل فیروزه معدن نیشابور که همراه با شناسنامه هستند تعیین می شود. همچنین قیمت تکی و عمده این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت بوده و در خرید عمده مشمول تخفیف های قابل توجهی خواهید شد.

 

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

 

مشخصات تنگ شلغمی فیروزه کوب

تنگ شلغمی 30 فیروزه کوب بازار مینا کاربردهای زیادی دارد که یکی دیگر از دلایل فروش بالای این محصول است. ارتفاع این تنگ فیروزه کوب 30 و عرض آن در بیشترین حالت 12 سانتی متر است. این محصول فیروزه کوبی نفیس و زیبا را می توانید به عنوان هدیه و کادو به عزیزان خود بدهید تا به عنوان اکسسوری یا وسیله دکوری در منزل خود استفاده کنند. همچنین در بعضی موارد و با در نظر گرفتن نکات نگهداری می توانید از آن استفاده کنید. شرکت های مختلف نیز می توانند بسته به نوع مناسبت یا جشنواره و همایشی که قصد دارند از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی برای برند خود استفاده کنند نوع بسته بندی را سفارشی سازی کنند.

 

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

 


تنگ شلغمی 30 فیروزه کوب برای آن دسته از عزیزان و شرکت هایی که به فکر کاهش هزینه های خرید وسایل اکسسوری و هدایای لوکس و نفیس هستند یکی از بهترین پیشنهادات ما به شماست. این تنگ فیروزه کوبی با دقت و ظرافت بالایی ساخته شده که در کنار مواد اولیه مرغوب و درجه یک و هنر دست اساتید سازنده، ماندگاری بالای آن را تضمین می کند. اگر برای خرید این محصول فیروزه کوبی به شکل تکی یا عمده تمایل دارید امکان تهیه آن به شکل اینترنتی و از طریق اپلیکیشن بازار مینا فراهم شده تا نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

 

تنگ شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۲۰۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی