خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت شکلات خوری ۳۵ فیروزه کوبی برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

شکلات خوری ۳۵ فیروزه کوبی برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902104

شکلات خوری ۳۵ فیروزه کوبی برند آقاجانی

شکلات خوری ۳۵ فیروزه کوبی برند آقاجانی در بازار مینا نه تنها برای تزیین دکوراسیون منزل و محل کار بلکه برای تکمیل ست پذیرایی هم کاربرد دارد. ساخت این محصول به گونه ای بوده که شما می توانید برخلاف سایر محصولات تزیینی از آن استفاده کنید و نگران از بین رفتن، شکستگی یا آسیب دیدن آن نباشید. بنابراین هر هدفی که از خرید ظروف پذیرایی لوکس و شیک داشته باشید این محصول برای شما مناسب است. خرید ظروف فیروزه کوبی در بین خانم های خوش سلیقه ایرانی از استقبال خوبی برخوردار بوده و با استفاده از محصولات فیروزه کوبی اصل می توان منزلی زیباتر از قبل داشت.

 

 

شکلات خوری ۳۵ فیروزه کوبی برند آقاجانی

 

خرید شکلات خوری 35 فیروزه کوبی

یکی از ظروفی که در مهمانی ها برای پذیرایی زیاد استفاده می شود شکلات خوری است. سرو چای با شکلات مورد علاقه ما ایرانی ها بوده و همیشه شکلات، شیرینی و خوراکی های مختلف پایه ثابت مهمانی ها و جمع های دورهمی خانوادگی است. بهترین ظرف برای نگهداری و پذیرایی، شکلات خوری است و چه بهتر که از شکلات خوری فیروزه کوبی شده استفاده کنید که علاوه بر ماندگاری بالا، زیبایی بی نظیری هم دارد. برای خرید شکلات خوری 35 فیروزه کوبی بازار مینا می توانید به صورت آنلاین از وب سایت و اپلیکیشن اقدام کنید.

 

 

شکلات خوری ۳۵ فیروزه کوبی برند آقاجانی

قیمت شکلات خوری 35 فیروزه کوبی

به دلیل تولید و عرضه مستقیم محصولات فیروزه کوبی بازار مینا به مصرف کنندگان عزیز، قیمت شکلات خوری فیروزه کوبی کاهش چشمگیری داشته است. از طرفی با خرید این محصولات بی نیاز از واردات محصولات لاکچری خواهیم شد که خود نیز به اشتغال زایی و کاهش قیمت هر چه بیشتر آنها کمک می کند. قیمت این محصول براساس وزن مس که قیمت جهانی دارد، قیمت و ارزش مادی واقعی سنگ های فیروزه کوبی، سایز و مدل و برند سازنده تعیین می شود.

 

شکلات خوری ۳۵ فیروزه کوبی برند آقاجانی


ظروف شکلات خوری فیروزه کوبی شده با ارتفاع 35 سانتیمتر، عرض 22 و قطر دهانه 14 سانتیمتر تولید می شوند که نشان دهنده سایز مناسب آنها برای نگهداری در ویترین و دکوری منزل است. زیبایی این دسته از ظروف اهمیت بسیار بالایی دارد از این خاطر ظروف شکلات خوری تحت ساب و پرداخت مداوم قرار می گیرند و سپس با پوشش پلی استر پوشانده می شوند. با عملیات ساب و پرداخت سطح این ظروف صاف و صیقلی می شود. از طرفی پوشش پلی استر هم علاوه بر براقی لایه حفاظتی در برابر نم و رطوبت ایجاد می کند.

 

شکلات خوری ۳۵ فیروزه کوبی برند آقاجانی

 

شرکت ها و سازمان های مختلفی که قصد دارند محصولی شیک و لوکس به عنوان هدیه تبلیغاتی تهیه کنند و به دنبال امکانات و خدماتی مثل سفارشی سازی محصول هستند، شکلات خوری 35 فیروزه کوبی بازار مینا را توصیه می کنیم. با خرید عمده این محصول می توانید تخفیفات ویژه بگیرید و هم اینکه بسته بندی را مطابق با میل و سلیقه و نیاز خود سفارشی سازی کنید. به عبارت دیگر در خرید عمده امکان درج پیام تبلیغاتی و یا پلاک تجاری بر روی بسته بندی وجود دارد.

 

شکلات خوری ۳۵ فیروزه کوبی برند آقاجانی

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

  • نمایش : ۱۹۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی