خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید گزخوری پایه دار ملیله کاری اصفهان

  • نویسنده: محمد نیک نام

گزخوری پایه دار ملیله کاری اصفهان مانند دیگر ظروف نصف جهان از زیبایی و کارآمدی برای استفاده در زندگی روزمره برخوردار است. گزخوری بزرگ ملیله کاری برای سرو انواع گز و شکلات و همچنین خوراکی های دیگر استفاده می گردد. هنر ملیله سازی در کارگاه های مختلف ملیله کاری اصفهان توسط اساتید مجرب بصورت تجاری دنبال می شود. خرید گزخوری ملیله کاری به عنوان یکی از بهترین ظروف پذیرایی ملیله به خانم های خوش سلیقه ایرانی پیشنهاد می گردد. استفاده از دست سازهای هنری برای چیدمان منزل و دفاتر کار می تواند حس خوبی برای مخاطب ایرانی بوجود آورد.

شناسه محصول: 902202

گزخوری بزرگ ملیله کاری

گزخوری پایه دار ملیله کاری از بهترین ظروف صنایع دستی به منظور استفاده در چیدمان پذیرایی بشمار می رود. گزخوری بزرگ ملیله کاری اصفهان از باکیفیت ترین محصولات ملیله سازی بوده و می تواند در زندگی روزمره بخوبی استفاده گردد. خرید گزخوری ملیله کاری در کنار دیگر ظروف صنایع دستی برای زیباسازی چیدمان دکوری منزل پیشنهاد می گردد. قیمت ظروف ملیله کاری اصفهان نسبت به ظروف تمام نقره بسیار ارزانتر است، از این رو برای استفاده در منزل گزینه مناسب تری بشمار می رود.

گز خوری ملیله کاری اصفهان با طرح های مختلف طراحی و تولید شده است تا سلیقه های مختلف مشتریان را پوشش دهد. زیبایی و جذابیت ظروف پذیرایی ملیله باعث شده تا خرید آنها نسبت به ظروف نقره اصل از استقبال بیشتری برخوردار باشد. مشتریان گرامی از هر کجای کشور می توانند سفارشات خود را بصورت غیر حضوری از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه براحتی ثبت نمایند.

تخفیف ویژه

گزخوری پایه دار ملیله کاری

گزخوری پایه بلند درب دار ملیله کاری

گزخوری پایه بلند درب دار ملیله کاری

جنس گزخوری از فلز مس مرغوب کرمان است که توسط هنرمندان با ذوق نصف جهان طراحی و ساخته شده و پس از آن آبکاری نقره شده است. برای جلوگیری از تغییر رنگ،پوشش پلی استر خاصی بر روی آن کشیده شده است. ارتفاع گزخوری پایه بلند درب دار ملیله کاری 33 ،قطر دهانه 12 و عرض آن در بیشترین حالت 17 سانتی متر است. برای مشاهده قیمت محصولات ملیله کاری اصفهان می توانید در هر زمان و مکان ار طریق سایت و اپلیکیشن اقدام فرمائید. ظاهر شیک گزخوری درب دار اعلا بزرگ پایه دار ملیله کاری می تواند ویترین منزل شما را بخوبی تغییر دهد.

 

گزخوری بزرگ ملیله کاری

گزخوری درب دار اعلا بزرگ پایه دار ملیله

گزخوری ملیله کاری اصفهان را می توان به عنوان شکلات خوری، قندان و یا برای سرو هر خوراکی دیگر استفاده کرد. شکلات خوری ملیله کاری اصفهان هم با دسته و هم بدون دسته طراحی و ساخته شده است. قیمت ظروف ملیله کاری گران نیست و سفارش آن به آسانی انجام می گردد. شما می توانید برای خرید ظروف ملیله کاری بصورت کلی و جزئی در هر زمان و مکان از طریق سایت فروشگاه اقدام فرمائید.خرید اینترنتی گز خوری ملیله کاری اصفهان باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد.

 

گز خوری ملیله کاری اصفهان

شکلات خوری ملیله کاری اصفهان

ظاهر شیک ظروف سرو پذیرایی ملیله، مانند ظروف تمام نقره می باشد و از این رو می توان با دیگر محصولات صنایع دستی آن را بخوبی ست نمود. درب داشتن ظروف پذیرایی ظاهر بهتری به آنها می دهد و همچنین باعث می گردد برای خوراکی های بیشتری قابل استفاده باشند. قیمت گزخوری ملیله کاری اصفهان بگونه ایی در نظر گرفته شده تا عموم مشتریان فروشگاه قادر به خرید آن باشند. از این رو شما می توانید برای مقایسه و خرید گزخوری ملیله کاری اصفهان از طریق اپلیکیشن فروشگاه اقدام کنید.

 

خرید گزخوری ملیله کاری

خرید اینترنتی گز خوری ملیله کاری

فرهنگ خرید ظروف دست ساز ایرانی برای استفاده در منزل و همچنین هدیه به دوستان و اقوام، می تواند به رونق کسب و کارهای بومی کمک قابل توجهی کند. حمایت از تولید داخلی به هر شکلی زیباست و تاثیرات مثبت آن در بلد مدت برای آحاد مردم قابل مشاهده است. ظروف ملیله کاری جایگزین مناسبی برای کالاهای لوکس وارداتی بشمار می آیند.

 

ظروف پذیرایی ملیله

ظروف سرو پذیرایی ملیله

 

 

قیمت گزخوری ملیله کاری

قیمت گز خوری ملیله کاری

 

 

قیمت ظروف ملیله کاری

خرید ظروف ملیله کاری

 

 

گزخوری ملیله کاری اصفهان

خرید گزخوری ملیله کاری اصفهان

 

شناسه محصول: 902202

بازار مینا    BazareMina.ir

  • نمایش : ۱۹۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی