خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت آینه فیروزه کوبی اصفهان

  • نویسنده: محمد نیک نام

آینه فیروزه کوبی آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901914

آینه فیروزه کوبی آقاجانی

آینه فیروزه کوبی بازار مینا از آن دسته محصولات شیک، زیبا و اصیل ایرانی است که هر فردی دوست دارد حداقل یکی از آنها را در خانه داشته باشد. امروزه اگر سری به اقامتگاه های بومگردی و خانه های سنتی زده باشید حتما آینه های فیروزه کوبی شده را دیده اید. حتی نوعروسان هم آینه و شمعدان فیروزه کوبی را به عنوان جهیزیه لوکس خریداری می کنند. آینه فیروزه کوبی بازار مینا را باید جزو زیباترین و نفیس ترین محصولات صنایع دستی کشورمان به حساب بیاوریم که از طریق سایت و اپلیکیشن قابل خریداری است.

 

آینه فیروزه کوبی آقاجانی

خرید آینه فیروزه کوبی اصفهان

آینه فیروزه کوبی شده ترکیب رنگ زیبایی بین سنگ های فیروزه با رنگ مسی قاب آینه آن ایجاد کرده و همین باعث شده تا علاوه بر ارزش هنری و معنوی بسیار بالا، تمایل برای خرید فیروزه کوبی زیاد باشد. خرید آینه فیروزه کوبی شده را همراه با شمعدان سفارش می کنیم تا ست کامل داشته باشید با این حال می توانید جداگانه و به صورت تکی نیز تهیه کنید. اگر به فکر خرید آینه و شمعدان زیبا و شگون دار برای اول مسیر زندگی خودتان می خواهید، آینه و شمعدان فیروزه کوبی شده بازار مینا را توصیه می کنیم.

 

آینه فیروزه کوبی آقاجانی

قیمت آینه فیروزه کوبی اصفهان

قیمت آینه فیروزه کوبی شده بسته به سایز، وزن مس بکار رفته و مرغوبیت سنگ های فیروزه و برند سازنده تعیین می شود. نوعروسان و تازه دامادها می توانند با خرید ست کامل آینه و شمعدان هم جهیزیه لوکس داشته باشند هم تخفیف ویژه بگیرند. اگر هم با هدف خرید هدایای تبلیغاتی قصد تهیه آینه فیروزه کوب را دارید در خرید عمده ظروف فیروزه کوبی مشمول تخفیف ویژه خواهید شد و قیمت مقرون به صرفه تری به شما پیشنهاد خواهد گردید.

 

آینه فیروزه کوبی آقاجانی


آینه های فیروزه کوبی شده در مدل های مستطیلی و مربعی شکل ساخته می شوند. ارتفاع آینه 28 سانیتمتر و عرض آن 20 سانتیمتر است بنابراین علاوه بر اینکه فضای زیادی اشغال نمی کند یک وسیله لوکس و کاربردی برای هر جای منزل خواهد بود. این دسته از محصولات فیروزه کوبی به دلیل کاربرد زیاد به کشورهای خارجی نیز صادر می شوند که ارزش هنری و معنوی بالای آنها را می رساند. اگر قصد هدیه دادن در مراسمات لوکس و لاکچری را دارید آینه فیروزه کوبی شده هم مناسب است.

 

آینه فیروزه کوبی آقاجانی

 


محصولات فیروزه کوبی مرغوب و درجه یک همگی دارای لایه محافظ و براق پلی استر هستند. بنابراین نه تنها می توان در شهرهای با آب و هوای شرجی نیز از این محصولات استفاده کرد بلکه براقی ظاهری به زیباتر نشان دادن آنها نیز کمک کرده است. شما می توانید از هر جای کشور عزیزمان که هستید به شکل اینترنتی یا از طریق اپلیکیشن بازار مینا که یکی از تولیدکنندگان معروف و به نام ایران است محصول مدنظر را خریداری کرده و از کارشناسان آن هم مشاوره رایگان در خرید بگیرید.

 

آینه فیروزه کوبی آقاجانی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۸۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی