خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت بلونی فیروزه کوبی ۲۵ سانتی آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

بلونی فیروزه کوبی ۲۵ سانتی آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901894

بلونی فیروزه کوبی اصفهان 

بلونی فیروزه کوبی 25 سانتی با ظاهری زیبا و ساخته شده با هنر اصیل ایرانی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک را می توانید برای زیباساز فضای دکوراسیون داخلی منزل و حتی محل کار استفاده کنید. بلونی ها قابلیت استفاده به شکل تکی یا جفتی را دارند و حتی می توانید از آنها به عنوان سوغاتی نفیس یا هدیه تبلیغاتی سازمانی هم استفاده کنید. اگر به دنبال محصولی نفیس و ماندگار، قیمت مناسب، شیک و عالی می گردید که از جنس صنایع دستی باشد، بلونی فیروزه کوبی شده را توصیه می کنیم که نمونه مشابه آن کم نظیر است.

 

بلونی فیروزه کوبی ۲۵ سانتی آقاجانی

خرید بلونی فیروزه کوبی اصفهان

تزیین و زیباسازی فضای منزل همیشه در اولویت بوده و هر وسیله ای که بتواند حتی تنوع ایجاد کند و چه بسا به زیبایی محیط و محل زندگی و کار ما روح تازه ای ببخشد قطعا به سمت آن خواهیم رفت. بلونی فیروزه کوبی 25 سانتی بازار مینا یکی از وسایل و ظروف صنایع دستی است که حتی نگاه کردن به آن روحیه را تلطیف می کند. شما می توانید با خرید ظروف فیروزه کوبی و بطور مشخص بلونی فیروزه کوب اصفهان هم برای تزیین خانه و محل کار، هدیه نفیس و لوکس به عزیزان و یا برای هدیه تبلیغاتی سازمان و شرکت خود استفاده کنید.

 

بلونی فیروزه کوبی ۲۵ سانتی آقاجانی

قیمت بلونی فیروزه کوبی اصفهان

قیمت محصولات صنایع دستی بسته به مرغوبیت و کیفیت مواد اولیه، هنر و تجربه استاد سازنده، سایز و نوع کاربرد، خرید تکی و جفتی یا عمده متفاوت است. قیمت بلونی فیروزه کوبی نیز دقیقا به همین عوامل وابسته است اما با اینکه جزو محصولات لوکس و نفیس به حساب می آید قیمت مقرون به صرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است. شرکت و سازمان های مختلف دولتی و خصوصی کشور می توانند با خرید عمده فیروزه کوبی شده بازار مینا علاوه بر دریافت تخفیف عمده، آن را همراه با تندیس های چوبی سفارش داده و از خدمات سفارشی سازی رایگان استفاده کنند.

 

بلونی فیروزه کوبی ۲۵ سانتی آقاجانی

 

بلونی فیروزه کوبی یکی از ظروف ساده ولی در عین حال بسیار کاربردی است که هم در داخل منزل و هم برای فضای کار، هدیه تبلیغاتی سازمانی و ارگانی قابل استفاده است. هنر فیروزه کوبی در بین صنایع دستی نصف جهان ارزش بالایی دارد. این دسته از ظروف فیروزه کوبی به دلیل اینکه از سنگ های فیروزه مرغوب معادن نیشابور ساخته شده اند و مس درجه یک برای آنها به کار رفته در صورت نگهداری صحیح ماندگاری مادام العمر خواهند داشت. همچنین سایز این ظروف به گونه ای است که در هر جایی قابل نگهداری است و مشکل فضای نگهداری نخواهید داشت.

 

بلونی فیروزه کوبی ۲۵ سانتی آقاجانی

 

مشخصات بلونی فیروزه کوبی آقاجانی

بلونی فیروزه کوبی بازار مینا هدیه ای ماندگار، نفیس و ارزشمند برای کسانی است که دنبال هدیه های لوکس و قیمت مناسب می گردند.ارتفاع بلونی 23 و عرض آن در حدود 16 سانتی متر است. نگران نفوذ رطوبت و نم و اثرات آن بر روی بدنه مسی یا سنگ های فیروزه نباشید چرا که این ظروف برای اولین بار در کشور همراه با لایه پلی استر محافظ تولید شده اند که علاوه بر زیبایی ظاهری و براقی، محافظت خوبی هم ایجاد می کند.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۹۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی