خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی آقاجانی ارتفاع ۱۲ سانتی

  • نویسنده: محمد نیک نام

شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی آقاجانی ارتفاع ۱۲ سانتی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902114

شیرینی خوری فیروزه کوبی اصفهان

شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی بازار مینا ارتفاع ۱۲ سانتی برای نگهداری و پذیرایی انواع شیرینی است که در طرح های مختلف تولید و به فروش می رسد. ظروف مخصوص شیرینی خوری برای مهمانی های لوکس که هر کدام از خوراکی ها ظرف مخصوص به خود را دارند کاملا مناسب است. هنر فیروزه کوبی اصفهان توانسته جای خود را در زندگی روزمره علاقه مندان به صنایع دستی بخوبی باز کند. این ظروف برخلاف نمونه ها و طرح های اولیه در بخش پایه هم فیروزه کوبی شده است تا زیبایی و ارزش هنری آن دو چندان شود. خرید این محصول را به همه شیک پسندان توصیه می کنیم.

 

شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی آقاجانی ارتفاع ۱۲ سانتی

خرید شیرینی خوری فیروزه کوبی

خرید شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی بازار مینا ارتفاع ۱۲ سانتی که سایز 2 محسوب می شود برای سرو شیرینی و کیک بسیار مناسب است. از این پس شما می توانید برای پذیرایی از مهمانان خود با کیک و شیرینی از بهترین ظروف فیروزه کوبی شده استفاده کنید که هم شیک تر هستند و هم قیمت مناسبی دارند. برای خرید این محصول می توانید هم از طریق اپلیکیشن و هم وب سایت بازار مینا استفاده کنید و با چند کلیک سفارش خود را نهایی سازید. از طرفی چون این ظروف با گارانتی هستند خیالی آسوده خواهید شد.

 

شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی آقاجانی ارتفاع ۱۲ سانتی

قیمت شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی

قیمت شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی بازار مینا که با ارتفاع ۱۲ سانتیمتر ساخته شده کاملا مقرون به صرفه است و با اینکه کالایی لوکس محسوب می شود اما از لحاظ قیمتی قابل مقایسه با نمونه های خارجی نیست. قیمت شیرینی خوری فیروزه کوبی برای سازمان و شرکت هایی که به دنبال خرید هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه، شیک و لوکس می گردند، به دلیل خرید عمده کاهش زیادی پیدا می کند. همچنین امکان سفارشی سازی محصول با درج پلاک تجاری و متن اختصاصی و تبلیغاتی بر روی بسته بندی هم وجود دارد.

 

شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی آقاجانی ارتفاع ۱۲ سانتی

مشخصات شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی

شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی شده ای که مشاهده می کنید با ارتفاع 12 سانتیمتر و قطر 17 سانتیمتر تولید شده که هم سایز مناسبی برای پذیرایی و هم برای قرارگیری در دکور و تزیین منزل و ویترین محل کار است. این شیرینی خوری که در سایز 2 تولید شده با لایه ای از پلی استر است که هم نقش حفاظت کنندگی در برابر نم و رطوبت را دارد و هم ظاهری براق به آن می بخشد تا زیبایی خود را تا چندین سال حفظ کند. پرداخت هایی که بر روی این ظرف انجام شده ماندگاری آن را چندین برابر می کند.

 

شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی آقاجانی ارتفاع ۱۲ سانتی

 

شیرینی خوری فیروزه کوبی شده بازار مینا همراه با 10 سال گارانتی کیفیت و ماندگاری محصول به فروش می رسد و شما تنها کافیست نکات نگهداری از محصولات فیروزه کوبی را رعایت کنید. این محصول در کنار شکلات خوری، میوه خوری و آجیل خوری فیروزه کوبی ست پذیرایی شما را کامل خواهد کرد. اگر به فکر هدیه لوکس برای عزیزان خود هستید یا می خواهید برای کسب و کار خود هدیه تبلیغاتی نفیس با قابلیت سفارشی سازی تهیه کنید شیرینی خوری فیروزه کوبی بازار مینا را توصیه می کنیم.

 

شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی آقاجانی ارتفاع ۱۲ سانتی

 

 

شیرینی خوری ساده فیروزه کوبی آقاجانی ارتفاع ۱۲ سانتی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۲۰۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی