خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

  • نویسنده: محمد نیک نام

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902102

قندان فیروزه کوب اصفهان

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع 17 سانتیمتر در فروشگاه بازار مینا به مرحله فروش به صورت تکی و عمده رسیده تا بتوانید ست پذیرایی لوکس و بسیار زیبایی داشته باشید. این قندان فیروزه کوبی شده تنها جنبه تزیینی ندارد و شما می توانید برای پذیرایی از مهمانان و در جلسات کاری شرکت و سازمان خود نیز استفاده کنید. قندان فیروزه کوبی بازار مینا با تضمین کیفیت و اصالت به فروش می رسد کیفیت محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تضمین شده است. چرا که رضایت شما عزیزان اهمیت بسیار بالایی دارد. خصوصیات و ویژگی های بیشتر این محصول را توضیح خواهیم داد.

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

خرید قندان فیروزه کوبی اصفهان

برای خرید قندان فیروزه کوب بازار مینا با ارتفاع 17 سانتیمتر شما عزیزان می توانید اپلیکیشن بازار مینا را دانلود کرده و به سادگی در کمترین زمان ممکن محصول مدنظرتان را سفارش دهید. همچنین اگر تمایل داشته باشید از طریق وب سایت بازار مینا هم قابل خرید خواهد بود. اگر به دنبال قندان متوسط فیروزه کوب لوکس و زیبا برای پذیرایی یا تزیینی دکور منزل هستید یا در سرویس پذیرایی خود جای یک قندان فیروزه کوب خالی است خرید این محصول را پیشنهاد می کنیم.

 

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

قیمت قندان فیروزه کوبی اصفهان

قیمت قندان فیروزه کوب ارتفاع 17 سانتیمتر مشابه سایر محصولات صنایع دستی براساس جنس و نوع متریال استفاده شده، وزن مس به کار رفته براساس قیمت جهانی مس، مرغوبیت و اصالت سنگ های فیروزه نیشابور، برند سازنده و کیفیت ساخت و وجود یا عدم وجود لایه محافظ پلی استر تعیین می شود. قیمت فیروزه کوبی اصفهان به دلایل و متغییر های مختلفی بستگی دارد. نکته قابل توجه تفاوت زیاد قیمت قندان فیروزه کوب بازار مینا با محصولات مشابه آنتیک خارجی است که در کنار کیفیت بالا رضایت زیادی را به همراه داشته است.

 

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

 


یکی از تفاوت های مهم قندان فیروزه کوب ارتفاع 17 سانتیمتر با محصولات خارجی مشابه قیمت مناسبتر است چون در بازار مینا محصولات از مرحله تولید مستقیما به دست مصرف کننده می رسند و واسطه ها حذف شده اند. تفاوت مهم بعدی وجود گارانتی است به نحوی که با خرید قندان فیروزه کوبی شده بازار مینا برگه گارانتی 10 ساله دریافت خواهید کرد. همانطور که می دانید وجود گارانتی در جلب اعتماد بسیار اهمیت دارد و نشان دهنده مسئولیت پذیر بودن تولید کننده است.

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

مشخصات قندان فیروزه کوبی آقاجانی

قندان فیروزه کوبی شده ای که مشاهده می کنید با ارتفاع 17 سانتیمتر، قطر دهانه 9 سانتیمتر و عرض 12 سانتیمتر تولید می شود. روکش پلی استری که بر روی این محصول ایجاد شده در نوع خود کم نظیر است و حتی در بهترین برندهای خارجی هم دیده نمی شود. این لایه محافظی در برابر نفوذ نم و رطوبت و اثرات تار کننده تابش نور مستقیم خورشید است بنابراین علاوه بر ماندگاری بالا به دلیل کیفیت ساخت عالی، نیاز به نگهداری کمتری هم دارد.

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۹۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی