خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902127

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

ظروف آجیل خوری اگر چه شاید امروزه به دلیل قیمت سرسام آور آجیل بی استفاده به نظر برسد اما اینطور نیست چون شما می توانید با تهیه ظروف آجیل خوری از آنها برای پذیرایی انواع سایر خوراکی ها مثل شکلات و غیره نیز استفاده کنید. ظروف آجیل خوری سوپر فیروزه کوب مدل جدید و لاکچری هستند که کیفیت ساخت و زیبایی آنها بیشتر از ظروف ساده فیروزه کوبی شده است. محصولات فیروزه کوبی شده زیبایی و اصالت ویژه ایی به خانه های سنتی و مدرن ایرانی می دهند.

 

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

خرید آجیل خوری سوپر فیروزه کوبی

همانطور که گفتیم کاربردهای آجیل خوری سوپر فیروزه کوب بسیار متنوع است و شما می توانید به منظور تهیه یک ظرف میوه خوری شکیل و بسیار لوکس یا شکلات خوری و غیره هم نسبت به خرید آجیل خوری فیروزه کوبی اقدام کنید. بنابراین در استفاده از این محصول محدودیتی ندارید. از طرفی برخی افراد هدف از خرید آجیل خوری سوپر فیروزه کوب را تکمیل ظروف دکوری و تزیینی خودشان می دانند. هر هدفی که داشته باشید کافیست برای خرید به سایت بازار مینا مراجعه کرده و با چند کلیک خرید خود را نهایی کنید.

 

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

قیمت آجیل خوری فیروزه کوب

قیمت آجیل خوری سوپر فیروزه کوب نسبت به نمونه های معمولی فیروزه کوبی بیشتر است که بخاطر استفاده از طراحی و مدل ساخت بسیار جدیدی است که برای آن به کار گرفته شده است. این محصول ساخته شده با مرغوب ترین و خالص ترین مس و بهترین سنگ های فیروزه نیشابور است و به همین دلیل یک وسیله تزیینی و دکوری کاملا لوکس محسوب می شود. قیمت ظروف فیروزه کوبی به سایز و کیفیت متریال استفاده شده برای ساخت آنها بستگی دارد. ارتفاع 41 سانتیمتری و قطر دهانه 31 سانتیمتری باعث شده تا امکان استفاده برای پذیرایی با انواع خوراکی ها را داشته باشد.

 

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

فیروزه کوبی بازار مینا

اگر در مناطق مرطوب و شرجی کشور هستید و بابت افت کیفیت و شفافیت و براقی ظاهری محصولات فیروزه کوبی خود نظیر آجیل خوری سوپر فیروزه کوبی بازار مینا احساس نگرانی دارید ما به شما حق می دهیم. اما این محصول بازار مینا مثل تمامی محصولات دیگر با لایه ای شفاف و براق و محافظی به نام پلی استر پوشانده شده است. با استفاده از این روکش می توانید به راحتی از آجیل خوری سوپر فیروزه کوب استفاده کنید.

 

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

 


ما برای شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی مختلف کشور نیز خبر خوبی داریم. اگر شما نیز قصد دارید هدیه تبلیغاتی شیک و مدرن و جدید با الهام از اصول سبک سنتی یا ایرانی داشته باشید این محصول را پیشنهاد می کنیم. آجیل خوری سوپر فیروزه کوب بسیار زیباتر و البته مقرون به صرفه تر از کالاهای تزیینی و لوکس خارجی است. با خرید عمده آجیل خوری سوپر فیروزه کوب ضمن برخورداری از تخفیف ویژه، امکان درج پلاک تجاری یا متن درخواستی بر روی بسته بندی وجود دارد.

 

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

  • نمایش : ۱۹۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی