خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید آینه فیروزه کوب برند آقاجانی ارتفاع ۵۰ سانتی

  • نویسنده: محمد نیک نام

آینه فیروزه کوب برند آقاجانی ارتفاع ۵۰ سانتی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902141

آینه فیروزه کوب برند آقاجانی ارتفاع ۵۰ سانتی

در هر خانه ای یکی از وسایل ضروری آینه است. آینه ها انواع مختلفی دارند از نمونه های ایستاده تا دیوارکوب و تزیینی در جنس و رنگ های مختلف را شامل می شوند. آینه فیروزه کوب برند آقاجانی ارتفاع ۵۰ سانتی از آن دسته آینه های تزیینی و دکوراتیو است که امروزه تازه عروسان برای جهیزیه خود و خرید آینه و چراغ از آن استقبال زیادی کرده اند. هر چند شما می توانید برای تزیین دکوری یا کنسول خانه خود نیز خریداری کنید. فیروزه کوبی بازار مینا از باکیفیت ترین محصولات صنایع دستی نصف جهان بشمار می رود که همراه با کارت گارانتی به مشتریان تقدیم می گردد.

 

آینه فیروزه کوب برند آقاجانی ارتفاع ۵۰ سانتی

خرید آینه فیروزه کوبی

خرید آینه فیروزه کوبی شده که به زیبایی هر چه تمامتر مزین به سنگ های فیروزه اصل نیشابور است برای کلیه دکوراسیون های داخلی مخصوصا در سبک سنتی و ایرانی مناسب است. اگر قصد دارید فضای زیباتری در منزل تجربه کنید یا ایده ای برای خرید کادو لوکس و قیمت مناسب ندارید ما به شما آینه فیروزه کوبی شده بازار مینا را توصیه می کنیم که با ارتفاع 50 سانتیمتری خود زیبایی محیط شما را دو چندان ساخته است.

 

آینه فیروزه کوب برند آقاجانی ارتفاع ۵۰ سانتی

قیمت آینه فیروزه کوبی شده

قیمت آینه فیروزه کوبی شده بازار مینا مشابه تمامی محصولات صنایع دستی تحت تأثیر 4 عامل اصلی است. اولین عامل قیمت جهانی مس است که براساس میزان مس به کار رفته و درجه خلوص و عیار آن قیمت گذاری می شود. دومین عامل تبحر و مهارت استاد سازنده است. ظروف مس و فیروزه اصفهان از نفیس ترین محصولات دست ساز هنری بوده که با قیمت ارزان به مشتریان تقدیم می گردد. سومین عامل ارزش و مرغوبیت سنگ های فیروزه بکار برده شده است. آخرین عامل نیز به سایز و نوع طراحی آینه و تعداد آینه های سفارش داده شده است. شرکت های مختلف با خرید عمده آینه فیروزه کوبی شده می توانند تخفیف ویژه بگیرند.

 

آینه فیروزه کوب برند آقاجانی ارتفاع ۵۰ سانتی

 


همانطور که گفتیم آینه های فیروزه کوبی شده بازار مینا فقط مخصوص تزیین دکوراسیون منزل نیستند. شرکت و سازمان های مختلف خصوصی و دولتی می توانند برای تهیه هدیه تبلیغاتی لوکس و قیمت مناسب نیز از این محصول استفاده نمایند. این آینه ها با خرید عمده مشمول تخفیف ویژه خواهند شد که خرید آنها را بیش از پیش مقرون به صرفه تر خواهد ساخت. همچنین بازار مینا در این حالت امکان سفارشی سازی جعبه محصول و درج پلاک تجاری یا متن تبلیغاتی هم در نظر گرفته است.

 

آینه فیروزه کوب برند آقاجانی ارتفاع ۵۰ سانتی

 


اگر نگران نفوذ نم و رطوبت هستید که به مرور زمان چهره زیبای آینه فیروزه کوبی شده 50 سانتیمتری شما را مخدوش خواهد کرد باید بگوییم نگران نباشید. بازار مینا برای رفع این مشکل هم چاره هوشمندانه ای اندیشیده است. در تمامی محصولات این شرکت از جمله آینه های فیروزه کوبی شده لایه یا روکش پلی استر قرار داده شده که علاوه بر محافظت در برابر نم و رطوبت از تابش مستقیم نور خورشید هم محافظت می کند.

 

آینه فیروزه کوب برند آقاجانی ارتفاع ۵۰ سانتی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۲۰۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی