خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901992

تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ آقاجانی

تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ بازار مینا از سری محصولات با پیشینه تاریخی است که اولین نمونه های آن به هخامنشیان می رسد. معمولا تنگ ها شکم بزرگ و گردن کوتاه و دهانه تنگ دارد و از لحاظ ظاهری هم شبیه به کوزه هستند. در قدیم از تنگ ها برای معابد و کاربردهای آیینی و نمادین استفاده می کردند که امروزه کاربرد آن کاملا تزیینی شده است. ترکیب این ظرف با سابقه تاریخی طولانی و هنر صنایع دستی فیروزه کوبی باعث شده ارزش هنری بسیار زیادی پیدا کند.

 

تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ آقاجانی

خرید تنگ شلغمی فیروزه کوبی

برای خرید تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ بازار مینا می توانید از سایت این مجموعه یا اپلیکیشن آن اقدام کنید. اما قبل از خرید فیروزه کوبی بد نیست بدانید که این محصول به شکل تکی یا جفتی و حتی به شکل ست کامل پذیرایی همراه با جام و سینی شربت خوری هم قابل خریداری است. کیفیت تمامی این محصولات تضمین شده است بنابراین هنگام خرید کارت گارانتی 10 ساله اختصاصی برای هر محصول خواهید داشت. در طی چند سال گذشته به دلیل مشکلات کالاهای لوکس خارجی و قیمت های سرسام آور ظروف صنایع دستی مثل فیروزه کوبی بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

 

تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ آقاجانی

قیمت تنگ شلغمی فیروزه کوبی

قیمت تنگ شلغمی فیروزه کوبی با توجه به میزان مس به کار رفته و قیمت جهانی آن، درجه مرغوبیت و کیفیت سنگ های فیروزه که در نمونه های درجه یک از معادن فیروزه نیشابور جداسازی شده اند، ارتفاع و سایز، تعداد و خرید به شکل تکی، جفت یا ست کامل تعیین می گردد. قیمت تنگ شلغمی فیروزه کوبی که در بازار با عنوان تنگ شلغمی 44 فیروزه کوب هم می شناسند در مقایسه با تمامی کالاهای خارجی مشابه بسیار مقرون به صرفه تر است و بسیاری از نوعروسان برای تکمیل جهیزیه از آن استفاده می کنند.

 

تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ آقاجانی

مشخصات تنگ شلغمی فیروزه کوبی

تنگ شلغمی فیروزه کوب با ارتفاع 48 سانتیمتر و حداکثر عرض 13 سانتیمتر تولید می شود. اگر در بازار تنگ شلغمی 44 مشاهده کردید همین محصول است و هیچ تفاوتی وجود ندارد. این محصول به دلیل اینکه از مواد درجه یک و مرغوب ساخته شده کیفیت و ماندگاری بالایی دارد بنابراین کافیست به خوبی و درستی از این محصول نگهداری کنید. خرید عمده این محصول توسط صاحبان مغازه مشمول تخفیف ویژه نیز خواهد شد. همچنین شرکت ها می توانند متن سفارشی یا پلاک تبلیغاتی خود را بر روی بسته بندی های نفیس آن درج کنند.

 

تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ آقاجانی

 

یکی از ویژگی های محصولات صنایع دستی درجه یک و مرغوب وجود پوشش یا لایه محافظ پلی استر است. لایه های پلی استر مانع از نفوذ نم و رطوبت به درون ساختار مس شده و طول عمر آن را افزایش می دهند. از طرفی در برابر اثرات مضر تابش مستقیم نور خورشید هم سد محافظتی هستند. تنگ شلغمی فیروزه کوبی بزرگ بازار مینا هم دارای چنین لایه محافظتی است و دریافت کارت گارانتی 10 ساله هم تضمین کننده کیفیت بالای آن و تعهد تولیدکننده نسبت به رضایت شماست.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

  • نمایش : ۱۸۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی