خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید تنگ گیلاسی ۳۶ فیروزه کوب برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

نگ گیلاسی ۳۶ فیروزه کوب برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902116

تنگ گیلاسی ۳۶ فیروزه کوب برند آقاجانی

تنگ گیلاسی فیروزه کوبی سایز 36 از محصولات بسیار شیک و زیبای صنایع دستی است که به صورت تکی یا جفت می توانید خریداری کنید و در ویترین شیک منزل یا محل کار قرار دهید. قیمت ظروف فیروزه کوبی اصفهان در مقایسه با سایر محصولات بسیار لوکس خارجی بازار مقرون به صرفه است. شما می توانید علاوه بر لذت بردن از زیبایی ظاهری این دسته از ظروف در ترکیب با سایر محصولات مثل آینه فیروزه کوبی استفاده نمایید.

 

نگ گیلاسی ۳۶ فیروزه کوب برند آقاجانی

خرید تنگ فیروزه کوبی

خرید تنگ فیروزه کوبی گیلاسی شکل بازار مینا به تمامی خانم های خانه داری که به فکر زیباسازی هر چه بیشتر منزل خودشان هستند یا می خواهند ویترین و دکوری شکیل و زیبایی داشته باشند توصیه می کنیم. با خرید این محصول نیاز به خرید محصولات خارجی مشابهی مثل لاله های لوکس و لاکچری گران قیمت نخواهید داشت. با خرید تنگ فیروزه کوبی و کمی مراقبت و نگهداری اولیه تا سالیان طولانی از آن استفاده خواهید کرد بدون آنکه زیبایی ظاهری اولیه خود را از دست بدهد. بخاطر اینکه این محصول کاملا دست ساز است و طبق اصول و قواعد صنایع دستی ساخته شده ارزش هنری و مادی بسیار بالایی دارد.

 

نگ گیلاسی ۳۶ فیروزه کوب برند آقاجانی

قیمت تنگ گیلاسی

قیمت تنگ گیلاسی 36 فیروزه کوب بازار مینا براساس کیفیت ساخت و نوع متریال سازنده آن تعیین می شود. تنگ گیلاسی مسی فیروزه کوب باید از مس درجه یک و مرغوب ساخته شده باشد تا بتوانید چندین سال به راحتی از آن استفاده کنید بنابراین این نوع محصولات فیروزه کوبی قیمت بیشتری هم خواهند داشت. از طرفی وزن مس بکار رفته نیز بر روی قیمت آن تأثیرگذار است. نکته جالب اینجاست که قیمت این نوع محصولات فیروزه کوبی که لوکس و لاکچری محسوب می شوند مقرون به صرفه تر از محصولات خارجی است.

 

نگ گیلاسی ۳۶ فیروزه کوب برند آقاجانی

فیروزه کوبی بازار مینا

در صورتی که صاحب یک شرکت خصوصی یا یک اداره و سازمانی هستید که به مناسبت های مختلف مثل جشنواره ها، همایش ها، جلسات معرفی کارمندان نمونه یا تبلیغات خارج سازمانی به دنبال هدایای تبلیغاتی شیک، ارزان و با دوام می گردید، تنگ گیلاسی 36 فیروزه کوب بازار مینا با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در خرید عمده مناسب شماست. بسیاری از شرکت ها همچون شما به دنبال هدایای تبلیغاتی لوکس هستند که قیمت مناسبی هم داشته باشد. بازار مینا علاوه بر این مورد امکان سفارشی سازی نیز ایجاد کرده تا بتوانید بر روی بسته بندی متن دلخواه یا پلاک تجاری خود را قرار دهید.

 

نگ گیلاسی ۳۶ فیروزه کوب برند آقاجانی


تنگ گیلاسی 36 فیروزه کوب بازار مینا با لایه ای از پلی استر ساخته شده که یکی از ویژگی های محصولات این شرکت است. لایه پلی استر هم ظاهر ظروف را براق و زیبا می کند و هم اینکه ظروف فیروزه کوب را در مقابل تابش نور خورشید، نم و رطوبت محافظت می کند. به همین دلیل حتی اگر در منطقه شرجی هم باشید امکان استفاده از این ظروف دکوری یا هدایای تبلیغاتی وجود دارد.

 

نگ گیلاسی ۳۶ فیروزه کوب برند آقاجانی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۲۴۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز پزشک

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی