خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید دخل کوچک فیروزه کوب برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

دخل کوچک فیروزه کوب برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901920

دخل کوچک فیروزه کوب برند آقاجانی

دخل کوچک فیروزه کوب آقاجانی از جمله ظروف بسیار زیبا، ویژه و مخصوص دکوری و پذیرایی است. این ظرف که از مس مرغوب و سنگ های فیروزه اصل ساخته شده را می توانید برای نگهداری خوراکی های مختلف از نقل و نبات و قند گرفته تا شکلات و سایر اقلام استفاده کنید. با توجه به اینکه این ظرف زیر نظر اساتید برجسته فیروزه کوبی کشور ساخته شده کیفیت و ماندگاری بالای آن تضمین شده است. شما می توانید این دخل کوچک فیروزه کوبی 18 سانتیمتری را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 

 

دخل کوچک فیروزه کوب برند آقاجانی

خرید کوچک فیروزه کوبی

خرید دخل کوچک فیروزه کوب که از صنایع دستی معروف اصفهان به شمار می رود زینت بخش خانه های شما خواهد بود. این دسته از ظروف به دلیل ظاهر بسیار زیبا و لوکس خود در کنار قیمت مناسب توانسته توجه بسیاری از گردشگران داخلی و حتی خارجی را به سمت خود جلب نماید. برای خرید کوچک فیروزه کوبی 2 سایز کوچک و بزرگ برای شما تهیه شده تا براساس نیاز و فضای خود و البته بودجه ای که دارید انتخاب کنید. همچنین این محصول برای شرکت و ارگان هایی که به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزنده و قیمت مناسب هستند بسیار مناسب است.

 

دخل کوچک فیروزه کوب برند آقاجانی

قیمت دخل فیروزه کوبی

قیمت دخل کوچک فیروزه کوب بسته به عواملی مثل سایز (در دو مدل کوچک با ارتفاع 18 سانتیمتر و بزرگ با ارتفاع 20 سانتیمتر)، جنس مس بکار رفته، سنگ های فیروزه استفاده شده، وجود یا عدم لایه حفاظتی و براق پلی استر و مهارت و سابقه استاد سازنده تعیین می شود. این دخل فیروزه کوبی نه تنها از بهترین مس و سنگ فیروزه ساخته شده و دارای لایه پلی استر نیز هست بلکه به دست اساتید متبحر ساخته شده است. با این حال قیمت ظروف فیروزه کوبی برای تزیین دکور منزل، هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی بسیار مقرون به صرفه است.

 

دخل کوچک فیروزه کوب برند آقاجانی


دخل کوچک فیروزه کوب از سری محصولات و ظروف صنایع دستی بسیار پرکاربرد و پرفروش بازار است. اگر خانه دار هستید و می خواهید برای تزیین منزل و دکوراسیون خود وسیله تزیینی بسیار زیبا و قیمت مناسب داشته باشید، یا قصد دارید برای پذیرایی از وسایل جدید و نفیس صنایع دستی استفاده کنید، این محصول برای شما مناسب است. با توجه به تلفیق رنگ سنگ های فیروزه و همچنین بدنه مسی ظروف قادر خواهید بود با هر نوع دکوراسیونی آنها را ست کنید.

 

دخل کوچک فیروزه کوب برند آقاجانی

 

شرکت و سازمان های خصوصی و دولتی سراسر کشور همیشه به دنبال کاهش هزینه و افزایش کیفیت هستند. هر چند تلفیق این دو عناصر بسیار دشوار است اما دخل کوچک فیروزه کوب با قیمت مناسب و کیفیت و ماندگاری بالا آن را محقق کرده است. شما می توانید این محصول را همراه با تندیس یا به صورت جداگانه با بسته بندی شکیل و زیبا به صورت عمده با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

 

دخل کوچک فیروزه کوب برند آقاجانی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۸۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی