خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید سنبلدان فیروزه کوبی اصفهان برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

سنبلدان فیروزه کوبی اصفهان برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901988

سنبلدان فیروزه کوبی اصفهان برند آقاجانی

سنبلدان فیروزه کوبی اصفهان برند آقاجانی محصولی که در طی سالیان اخیر مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. سنبلدان های فیروزه کوبی شده در واقع شکل امروزی آتش دان های قدیمی هستند که با ریختن مواد معطر بر روی آتش فضا را خوش بو می کردند که چون عموما از گل سنبل استفاده می شد به سنبلدان تغییر نام دادند. به دلیل خاص بودن شکل ظاهری، سنبلدان فیروزه کوبی بسیار پرفروش است و حتی زرتشتیان عزیز هم در آیین خود استفاده می کنند. این محصول شیک و لوکس به شکل تکی یا جفت و همچنین همراه با سایر محصولات به فروش می رسد.

 

سنبلدان فیروزه کوبی اصفهان برند آقاجانی

خرید سنبلدان فیروزه کوبی

خرید سنبلدان فیروزه کوبی بازار مینا را برای تزیین منزل و محل کار به شکل تکی یا جفت توصیه می کنیم. حتی می توانید با خرید ظروف فیروزه کوبی دیگر نظیر شکلات خوری، سنگاب، آجیل خوری و مشابه آن ست کاملی از این محصولات را داشته باشید. خرید سنبلدان فیروزه کوبی را برای کسانی که به دنبال محصول تزیینی خاص با ظاهر شبکه بری شده و لوکس می گردند توصیه می کنیم تا زینت بخش خانه های شما باشد. این محصول از سایت و اپلیکیشن بازار مینا قابل خریداری است.

 

سنبلدان فیروزه کوبی اصفهان برند آقاجانی

قیمت سنبلدان فیروزه کوبی

قیمت سنبلدان فیروزه کوبی شده اصهفان در بازار مینا گران نیست و حتی در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی بسیار مقرون به صرفه تر است. این محصول که دارای ارتفاع 33 سانتیمتر و عرض 12 سانتیمتر است به صورت تکی و جفتی و حتی عمده با تخفیف ویژه به فروش می رسد. قیمت سنبلدان فیروزه کوبی شده براساس وزن و عیار مس به کار رفته، سنگ های فیروزه کوبی و مرغوبیت آنها، جزئیات طراحی های انجام شده و تعداد خریداری شده تعیین می شود.

 

سنبلدان فیروزه کوبی اصفهان برند آقاجانی

فیروزه کوبی بازار مینا

محصولات فیروزه کوبی بازار مینا از جمله محصولات صنایع دستی کشورمان هستند که همراه با کارت گارانتی و ضمانت 10 ساله به فروش می رسند و سنبلدان فیروزه کوبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محصول به دلیل اینکه از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شده کیفیت آن به طور کامل تضمین شده است و در صورتی که نکات نگهداری آن را مطالعه کرده باشید می توانید تا سالیان طولانی از آن استفاده کنید. محصولات فیروزه کوبی به دلیل زیبایی ظاهری وصف ناشدنی جزو بهترین ظروف تزیینی هستند.

 

سنبلدان فیروزه کوبی اصفهان برند آقاجانی


سنبلدان فیروزه کوبی بازار مینای اصفهان را می توانید از سراسر ایران عزیز به شکل آنلاین، از طریق سایت و اپلیکیشن بازار مینا به سادگی چند کلیک خریداری کنید. این محصول با داشتن لایه محافظ پلی استر در برابر نفوذ نم و رطوبت مقاوم شده و ظاهری براق و زیبا به آن بخشیده است. شما می توانید با دریافت کارت گارانتی نسبت به کیفیت و مهارت ساخت اساتید سازنده آن اطمینان حاصل کنید. شرکت های خصوصی و دولتی مختلف نیز می توانند با خرید عمده هم تخفیف ویژه بگیرند و هم جعبه و بسته بندی آن را به شکل سفارشی سازی شده دریافت کنند.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۸۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی