خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید شکلات خوری ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

شکلات خوری ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902120

شکلات خوری ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

شکلات خوری سایز 30 فیروزه کوب برند آقاجانی یکی از شناخته شده ترین محصولات صنایع دستی است که می توانید برای سرو انواع خوراکی و شکلات های مختلف از آن استفاده کنید. با توجه به میزان و نوع سایز این محصول می توانید برای پذیرایی از مهمانان خود با انواع شیرینی و شکلات ها بپردازید ضمن اینکه وسیله پذیرایی درب دار فیروزه کوبی به حفظ تازگی و طعم شیرینی و شکلات ها نیز کمک می کند. مس و فیروزه اصفهان کیفیت خوب و ظاهر بسیار شیکی دارد. از این رو برای زیباسازی اینستالیشن های مدرن و سنتی استفاده می گردد.

 

شکلات خوری ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

خرید شکلات خوری فیروزه کوبی

خرید شکلات خوری 30 فیروزه کوب بازار مینا را به تمامی خانم های خانه داری که به دنبال یک ظرف پذیرایی محکم، زیبا و شکیل و در عین حال قیمت مناسب هستند توصیه می کنیم. همچنین این ظرف برای پذیرایی از مهمانان در دورهمی های لوکس و لاکچری توصیه می کنیم با این قیمت فیروزه کوبی در مقایسه با کالاهای لوکس خارجی بسیار مناسبتر است. بنابراین در هر جای کشور که باشید چه با هدف تزیین ویترین منزل یا محل کار، پذیرایی از مهمانان یا هر نوع استفاده دیگری کافیست از طریق سایت بازار مینا تنها با چند کلیک خرید خود را نهایی کنید.

 

شکلات خوری ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

قیمت شکلات خوری فیروزه کوبی

قیمت شکلات خوری فیروزه کوبی سایز 30 بسته به فاکتورهای مختلف تعیین می شود. این دسته از ظرف با فلز مس و سنگ های فیروزه ساخته می شوند. هر چقدر وزن مس بکار رفته بیشتر باشد و کیفیت و مرغوبیت سنگ های فیروزه بالاتر باشد، بهترین سنگ های فیروزه از معادن نیشابور هستند، سایز ظرف هر میزان که بیشتر باشد و مهارت و دقت استاد سازنده بالاتر رفته باشد، قیمت شکلات خوری فیروزه کوبی نیز بیشتر است. بازار مینا کیفیت خود را در حد اعلی نگه داشته است.

 

شکلات خوری ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

فیروزه کوبی بازار مینا

برخلاف تصور عموم مردم ظروف شکلات خوری فیروزه کوبی تنها برای تزیین منزل یا پذیرایی نیستند بلکه شرکت های مختلف می توانند از آنها به عنوان هدیه تبلیغاتی لوکس استفاده کرده و در بسته بندی های شکیل قرار دهند. فیروزه کوبی بازار مینا برای هدایای تبلیغاتی سازمانی بسیار مناسب است. سازمان ها و شرکت های مختلف خصوصی و دولتی کشور می توانند با خرید عمده شکلات خوری 30 فیروزه کوبی از بازار مینا، نه تنها تخفیف های ویژه بگیرند بلکه از امکان سفارشی سازی جعبه آنها با متن یا پلاک تجاری مدنظر خود استفاده نمایند.

 

شکلات خوری ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی


شکلات خوری 30 فیروزه کوب بازار مینا با روکشی از جنس پلی استر پوشانده شده که دو فایده و مزیت بزرگ را به همراه دارد. مزیت اول این است که ظاهری براق به آن می بخشد که زیبایی آن را دو چندان می کند. مزیت بعدی افزایش ماندگاری و دوام ظرف در برابر نم، رطوبت و نفوذ آب و اشعه مستقیم خورشید است. همچنین این محصول با کارت گارانتی 10 ساله معتبر به فروش می رسد که نشانه اطمینان بالای این مجموعه در خصوص کیفیت و ماندگاری محصولات تولید شده است.

 

شکلات خوری ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۹۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی