خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید شیرینی خوری شبکه بری فیروزه برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

شیرینی خوری شبکه بری فیروزه برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902106

شیرینی خوری شبکه بری فیروزه برند آقاجانی

شیرینی خوری شبکه بری فیروزه برند آقاجانی برای کسانی که به دنبال ظرف مناسب نگهداری انواع کیک و شیرینی هستند مناسب است. ظروف شیرینی خوری انواع مختلفی دارند اما نمونه هایی که شبکه بری شده اند ظاهر بسیار جذابتری دارند و گودی وسط ظرف نیز از افتادن خوراکی های مختلف جلوگیری می کند. این محصول یک ظرف فیروزه کوبی ساده نیست و در ساخت آن از بهترین مس و سنگ فیروزه استفاده شده است. خرید ظروف مس و فیروزه اصفهان را با قیمت ارزان و کیفیت عالی با ما تجربه کنید.

 

شیرینی خوری شبکه بری فیروزه برند آقاجانی

خرید شیرینی خوری شبکه بری فیروزه کوبی

از ابتدا تا کنون ما ایرانی ها برای پذیرایی انواع شیرینی و کیک ظروف مجزا در نظر می گرفتیم که شیرینی خوری فیروزه کوبی هم یکی از آنهاست. ظروف شیرینی خوری چینی و غیر صنایع دستی تنوع زیادی دارند اما هیچ کدام به اندازه شیرینی خوری شبکه بری فیروزه بازار مینا زیبا و دلربا نیستند. خرید شیرینی خوری شبکه بری شده برای کسانی که خواهان ظروف پذیرایی شیک و لوکس می گردند یا دوست دارند برای هدیه به عزیزان و دوستان و آشنایان خود سنگ تمام بگذارند فوق العاده است. با خرید شیرینی خوری در منزل و محل کار هم می توانید ظروف دکوری لوکس داشته باشید هم برای پذیرایی استفاده کنید.

 

شیرینی خوری شبکه بری فیروزه برند آقاجانی

قیمت شیرینی خوری فیروزه کوبی

قیمت شیرینی خوری شبکه بری شده فیروزه بازار مینا مشابه با سایر محصولات صنایع دستی براساس قیمت جهانی مس و وزن مس به کار رفته، مرغوبیت و کیفیت سنگ های فیروزه، برند سازنده، وجود پوشش پلی استر و گارانتی تعیین می شود. تفاوت در اینجاست که محصولات هنر فیروزه کوبی بازار مینا به دلیل فروش بی واسطه قیمت بسیار مناسبتری دارد. از طرفی در خرید عمده مشمول تخفیف ویژه و امکانات و خدماتی مثل سفارشی سازی بسته بندی نیز خواهید شد. به همین دلیل بهترین فروشگاه صنایع دستی ایران است.

 

شیرینی خوری شبکه بری فیروزه برند آقاجانی

مشخصات شیرینی خوری فیروزه کوبی

ارتفاع شیرینی خوری شبکه بری شده 20 سانتیمتر و قطر سینی آن 33 سانتیمتر است بنابراین سایز مناسبی برای پذیرایی کیک و انواع شیرینی در مهمانی ها و جلسات مختلف دارد. همچنین سنگ های فیروزه بکار رفته از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و پس از ساب کاری و صیقل کاری فراوان استفاده شده اند و اکثر فضای بدنه مسی با سنگ فیروزه پر شده و چسب بسیار کمی برای پر کردن فضاهای خالی استفاده شده است. همین امر نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت بالا و توانمندی عالی اساتید سازنده است.

 

شیرینی خوری شبکه بری فیروزه برند آقاجانی


ظاهر شیرینی خوری شبکه بری فیروزه بازار مینا به گونه ای است که به راحتی با تمامی وسایل دکوری و پذیرایی شما ست خواهد شد. حتی می توانید به صورت تکی یا همراه با سایر وسایل پذیرایی فیروزه کوبی به شکل ست کامل خریداری کنید. شرکت و سازمان های مختلف هم می توانند با خرید عمده تخفیف عالی بگیرند، متن تبلیغاتی یا پلاک تجاری خود را هم بر روی بسته بندی این ظروف قرار دهند. کارت گارانتی 10 ساله کیفی هم خیال خریداران را از بابت کیفیت ساخت عالی و مرغوبیت مواد سازنده راحت کرده است.

 

شیرینی خوری شبکه بری فیروزه برند آقاجانی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

  • نمایش : ۲۰۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی