خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید شیرینی خوری فیروزه کوبی شبکه بری ۱۳ سانتی آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

شکلات خوری فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۲۸ سانتی متر

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

شناسه محصول: 902125

شیرینی خوری فیروزه کوبی شبکه بری ۱۳ سانتی آقاجانی

شیرینی خوری فیروزه کوبی شبکه بری ۱۳ سانتی نه تنها بخاطر ظاهر زیبا بلکه بخاطر کارایی و شکیل بودن و قابلیت استفاده در محل کار و منزل و حتی هدیه تبلیغاتی بسیار پرفروش است. این ظروف مسی فیروزه کوبی شده با چنان هنرمندی و ظرافتی ساخته شده اند که می توان ساعت ها به آن خیره شد و لذت برد. اگر برای شیرینی های خود در مهمانی ها دنبال ظرف شیک و لوکس می گردید تا بتوانید پذیرایی درخور توجهی داشته باشید ما این محصول بازار مینا را پیشنهاد می کنیم.

 

 

شکلات خوری فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۲۸ سانتی متر

خرید شیرینی خوری فیروزه کوبی

برای خرید ظرف شیرینی خوری فیروزه کوبی 13 سانتی شبکه بری شده می توانید به وب سایت تولید کننده این ظروف، یعنی بازار مینا بروید، ویژگی های این محصول را به همراه تصاویر مختلف آن مشاهده کنید و از مشاوره رایگن هم بهره مند شوید. خرید صنایع دستی همیشه نسبت به کالاهای رقیب خارجی انتخاب هوشمندانه تری بوده است. با خرید ظرف شیرینی خوری فیروزه کوبی شده هم محصولی تهیه می کنید که با فرهنگ و علاقه ما ایرانیان سازگاری بیشتری دارد و هم نگران افت کیفیت ظاهری و دوام آن نخواهید بود.

 

شکلات خوری فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۲۸ سانتی متر

قیمت شیرینی خوری فیروزه کوبی

قیمت شیرینی خوری فیروزه کوبی شده شبکه بازار مینا تحت تأثیر قیمت جهانی مس و سنگ های فیروزه ای است که در آن استفاده شده است. هر چقدر عیار و درجه خلوص مس به کار رفته و ضخامت آن بیشتر باشد هزینه بیشتری خواهد داشت ضمن اینکه مرغوبیت و اصالت سنگ های فیروزه هم مهم است. اگر سنگ های فیروزه نیشابور باشند به دلیل زیبایی و ماندگاری بیشتر اثر افزایشی بر روی قیمت شیرینی خوری فیروزه کوبی شبکه بری شده خواهند گذاشت. با این حال بازار مینا مقرون به صرفه ترین قیمت را به دلیل عرضه مستقیم در نظر گرفته است.

 

شکلات خوری فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۲۸ سانتی متر

فیروزه کوبی بازار مینا

کاربرد شیرینی خوری فیروزه کوبی شده براساس نیاز شما انعطاف پذیری بالایی دارد. فیروزه کوبی بازار مینا از لوکس ترین صنایع دستی نصف جهان بشمار می رود. شما می توانید هم برای تزیین دکوراسیون منزل و شیک سازی محیط کار، هم برای پذیرایی از مهمانان در دورهمی ها و جلسات مدیریتی و مهمتر از آن هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده کنید. بنابراین همانطور که مستحضر هستید با خرید شیرینی خوری فیروزه کوبی شبکه بری 13 سانتی بازار مینا مشکل تهیه هدیه تبلیغاتی لوکس و ارزان قیمت نیز برطرف خواهد شد. شرکت های مختلف با ثبت سفارش عمده هم تخفیف ویژه می گیرند و هم قادر به درج پلاک تجاری یا متن تبلیغاتی خود خواهند بود.

 

شکلات خوری فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۲۸ سانتی متر

 


یکی از ویژگی های بسیار مهم شیرینی خوری فیروزه کوبی شده شبکه بری بازار مینا ماندگاری و دوام بالای آن است. بخشی از این ماندگاری بالا بخاطر استفاده از مواد اولیه درجه یک و بخشی دیگر بخاطر مهارت اساتید سازنده و لایه محافظ پلی استر است. به همین دلیل هنگام خرید کارت گارانتی 10 ساله توسط بازار مینا به شما داده می شود که خیال شما را نسبت به کیفیت ساخت و ماندگاری راحت می سازد.

 

شکلات خوری فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۲۸ سانتی متر

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۹۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی