خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

  • نویسنده: محمد نیک نام

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902102

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر از زیباترین محصولات فیروزه کوبی است که در طی چند سال گذشته فروش بالایی داشته است. شما می توانید با خرید قندان فیروزه کوبی بازار مینا با قیمت مناسب از آن به عنوان وسیله پذیرایی، کادو نفیس برای دوستان و عزیزانتان، دکوری منزل و محل کار و یا هدیه تبلیغاتی لوکس سازمانی و ارگانی استفاده نمایید. توجه داشته باشید کیفیت این محصول تضمین شده است و شما می توانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنید.

 

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

 

خرید قندان فیروزه کوبی

خرید قندان فیروزه کوب 17 سانتیمتری بازار مینا را برای تزیین دکوراسیون منزل یا تکمیل ست پذیرایی شدیدا توصیه می کنیم. این محصول از سنگ های فیروزه کوبی مرغوب و درجه یک و مس خالص ساخته شده به همین دلیل نه تنها در زیبایی و ماندگاری بلکه در اصالت نیز بی نظیر است. با خرید قندان فیروزه کوب با ارتفاع 17 سانتیمتر می توانید از آن در هر جایی از منزلتان استفاده کنید و محدودیت جا نداشته باشید. برای خرید این محصول می توانید به شکل اینترنتی از سایت یا اپلیکیشن بازار مینا اقدام نمایید. 

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

قیمت قندان فیروزه کوبی

قیمت قندان فیروزه کوب بازار مینا در ارتفاع 17 سانتیمتر مقرون به صرفه تر از سایر فروشگاه ها تعیین شده چرا که مستقیما از تولید به مصرف عرضه می شود و هیچ واسطی وجود ندارد. قیمت این محصول در مقایسه با کالاهای خارجی لوکس و گران قیمت بسیار مناسبتر است ضمن اینکه برخلاف آنها دارای گارانتی اصل 10 ساله است و زیبایی اولیه آن هیچ گاه از بین نخواهد رفت. با مقایسه قیمت قندان فیروزه کوبی بازار مینا ارتفاع 17 سانتیمتر متوجه خواهید شد که یکی از بهترین کالاهای نفیس برای هدیه به دوستان، هدیه تبلیغاتی سازمانی یا استفاده شخصی است.

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

مشخصات قندان فیروزه کوبی

قندان فیروزه کوب با ارتفاع 17 سانتیمتر، عرض 12 سانتیمتر در بیشترین حالت و قطر دهانه 9 سانتیمتر به فروش می رسد. سایز این محصول به نحوی انتخاب شده که هم بتوانید از آن در کنار ست پذیرایی استفاده کنید و هم فضای زیادی برای نگهداری نیاز نداشته باشد. وجود کارت گارانتی همراه این محصول نشان دهنده تضمین کیفیت و ماندگاری است بنابراین نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

 

یکی از مشکلاتی که در نمونه های تقلبی و یا نه چندان با کیفیت صنایع دستی مثل قندان های فیروزه کوبی شده وجود دارد، از دست دادن زیبایی ظاهری، کیفیت و درخشندگی اولیه و سیاه شدن سنگ های فیروزه است. حتی گاهی اوقات بدنه مسی هم تیره و تار می شود. قندان فیروزه کوب بازار مینا دارای لایه پلی استر محافظ در برابر نم و رطوبت است. سنگ های فیروزه اصل نیشابور و بهترین ورقه مسی با ضخامت عالی استفاده شده بنابراین تمامی این مشکلات رفع شده اند.

 

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع ۱۷ سانتی متر

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

  • نمایش : ۱۹۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی