خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید قندان مسی فیروزه کوبی ۱۴ سانتی آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

قندان مسی فیروزه کوبی ۱۴ سانتی آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901994

قندان مسی فیروزه کوبی ۱۴ سانتی آقاجانی

قندان مسی فیروزه کوبی 14 سانتی را می توانید برای نگهداری قند، نقل، نبات، شکلات و هر نوع خوراکی دیگر مشابهی که برای پذیرایی نیاز دارید خریداری کنید. قندان فیروزه کوبی شده در مقایسه با قندان های معمولی نه تنها جذابیت و زیبایی ظاهری بیشتری دارند بلکه با قرارگیری در رده کالاهای لوکس به خوبی زینت بخش منازل و محل کار نیز هستند. شما می توانید با توجه به میزان مصرف انواع سایز قندان های مسی فیروزه کوبی شده را سفارش دهید.

 

قندان مسی فیروزه کوبی ۱۴ سانتی آقاجانی

خرید قندان مسی فیروزه کوبی

کسانی که دوست دارند از قندان های نفیس و زیبا استفاده کنند یا سرویس چای خوری خود را تکمیل کنند، قندان مسی فیروزه کوبی 14 سانتی گزینه ای عالی به شمار می رود. این نوع قندان ها نه تنها حس اصالت و یونیک بودن را به شما منتقل می کنند بلکه با هنر فیروزه کوبی اصفهان دکوراسیونی شیک و لوکس ایجاد خواهند کرد که نظیر آن را تا به حال تجربه نکرده باشید. برای خرید قندان مسی فیروزه کوبی می توانید از طریق سایت بازار مینا یا اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا اقدام کنید. پروسه خرید بسیار ساده و سریع بوده و تنها با چند کلیک فرایند خرید تکمیل می شود.

 

قندان مسی فیروزه کوبی ۱۴ سانتی آقاجانی

قیمت قندان مسی فیروزه کوبی

قیمت قندان مسی فیروزه کوبی 14 سانتی را باید با کالاهای لوکس خارجی مشابه مقایسه کنید تا متوجه مقرون به صرفه بودن آن شوید. این محصول برخلاف کالاهای مشابه خارجی از سنگ های طبیعی معادن فیروزه نیشابور ساخته شده اند و مرغوب ترین نوع مس هم برای بدنه استفاده گردیده بنابراین طبیعی است که قیمت آن متناسب با ارزش هنری و مادی و معنوی تعیین گردد. بد نیست بدانید که ظروف فیروزه کوبی شده در کنار صنایع دستی مس و پرداز، تشعیر و خاتم کاری خریداران زیادی دارد.

 

قندان مسی فیروزه کوبی ۱۴ سانتی آقاجانی

فیروزه کوبی بازار مینا

اگر قصد دارید محصولی خریداری کنید که علاو بر جنبه تزیینی، به خوبی قابل کاربرد باشد و بتوان هم به عنوان ظرف پذیرایی و هم کادو تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده نمود، قندان مسی فیروزه کوبی 14 سانتی را از یاد نبرید. این محصولات به دلیل زیبایی و ماندگاری بالا مورد توجه شرکت های مختلف قرار گرفته اند. با خرید عمده این محصول علاوه بر دریافت تخفیفات ویژه امکان سفارشی سازی بسته بندی ها نیز به وجود خواهد آمد. شما می توانید متن درخواستی یا پلاک تبلیغاتی خود را بر روی بسته بندی ها درج کنید.

 

قندان مسی فیروزه کوبی ۱۴ سانتی آقاجانی

 


قندان مسی فیروزه کوبی 14 سانتی بازار مینا از جمله محصولاتی است که با روکش پلی استر پوشانده شده و بنابراین محافظت کامل در برابر آب، رطوبت و نم و حفاظت عالی در برابر شرایط محیطی ایجاد می کند. ارتفاع این قندان مسی فیروزه کوب، 14 سانتیمتر است، قطر دهانه 8 سانتیمتر و عرض آن در ماکزیمم حالت 11 سانتیمتر خواهد بود که امیدبخش روزهای جنگ ما هستی. بنابراین نیازی نیست نگرانی از این بابت داشته باشید. به همراه این محصول کارت گارانتی 10 ساله دریافت خواهید کرد که نشانه حسن انجام کار و اعتماد بالا به اساتید سازنده است.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

  • نمایش : ۱۸۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی