خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید پارچ شلغمی ۱۵ فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

خرید پارچ شلغمی ۱۵ فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901936

پارچ شلغمی ۱۵ فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی

پارچ شلغمی 15 فیروزه کوب که به دلیل تشابه شکل ظاهری آن به شلغم و ارتفاع 15 سانتیمتری آن به این اسم معروف شده یکی از بهترین ظروف برای زیباسازی دکوراسیون منزل است که هم به شکل جفت و هم تکی قابل خرید است. شما می توانید ظروف فیروزه کوبی را به شکل اینترنتی با بهترین قیمت در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید. در صورتی که این محصولات را به شکل درست و مناسب نگهداری کنید، ماندگاری آنها مادام العمر خواهد بود و کیفیت ظاهری آنها کاسته نخواهد شد.

 

خرید پارچ شلغمی ۱۵ فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی

خرید پارچ فیروزه کوبی

پارچ شلغمی 15 فیروزه کوب بازار مینا با قابلیت خرید اینترنتی و قیمت مناسب به شکل تک یا جفتی عرضه می شود. محصولات فیروزه کوبی با مس درجه یک ساخته شده و در آن از سنگ های مرغوب و شناسنامه دار درجه یک معادن نیشابور استفاده شده است. بنابراین شما محصولی لوکس و قیمت مناسب خریداری خواهید کرد. اگر قصد خرید ظرف لوکس و تزیینی برای دکوراسیون منزل دارید یا صاحب کسب و کار هستید و هدایای تبلیغاتی نفیس و قیمت مناسب می خواهید، پارچ شلغمی 15 فیروزه کوب بازار مینا را توصیه می کنیم. خرید عمده مشمول تخفیفات ویژه خواهد شد.

 

خرید پارچ شلغمی ۱۵ فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی

قیمت پارچ فیروزه کوبی

قیمت پارچ شلغمی 15 فیروزه کوب در مقایسه با کالاهای لوکس خارجی که با قیمت های گزاف، بدون گارانتی و اصالت به فروش می رسند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت پارچ فیروزه کوبی براساس میزان مس و ضخامت ورقه مسی بکار رفته، مهارت استاد سازنده، سنگ های فیروزه کوبی اصل و نشان ترنج که از نقوش اصیل ایرانی است تعیین شده است. شرکت های خصوصی و دولتی مختلف می توانند با خرید عمده پارچ شلغمی سایز 15 فیروزه کوب بازار مینا علاوه بر دریافت خدمات ویژه مثل سفارشی سازی همراه با تندیس، تخفیف زیاد هم دریافت کنند.

 

خرید پارچ شلغمی ۱۵ فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی

صنایع دستی فیروزه کوبی

صنایع دستی فیروزه کوبی یکی از زیباترین صنایع دستی ایران به شمار می روند و علاوه بر آن سنگ های فیروزه خواص مختلف زیادی داشته و انرژی های منفی فضای اطراف شما را نیز از بین می برند. بنابراین با تهیه این محصول نه تنها می توانید از یک وسیله لوکس و ارزان قیمت برای تزیین منزل استفاده کنید بلکه از اثرات مثبت روحی – روانی و سلامتی آن نیز برخوردار شوید. همچنین در صورت نگهداری صحیح قابل استفاده برای نگهداری آب نیز هست.

 

خرید پارچ شلغمی ۱۵ فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی

 


پارچ فیروزه کوبی شلغمی هم به صورت تکی و هم جفت یا دو تایی قابل استفاده است و از طرفی می توانید با سایر محصولات فیروزه کوبی مثل دخل، کاسه، بشقاب و قندان ست کنید. بنابراین می توانید به مرور زمان با خرید هر یک از این محصولات ست فیروزه کوبی کامل برای دکوراسیون و یا پذیرایی داشته باشید. محصولات فیروزه کوبی برای هدایای تبلیغاتی به همراه تندیس چوبی هم به فروش می رسند و یا می توانید با بسته بندی بسیار شکیل خریداری کنید. فروشگاه بازار مینا با تضمین کیفیت محصولات تنها فروشگاه صنایع دستی گارانتی کننده است.

 

خرید پارچ شلغمی ۱۵ فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۹۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی