خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید پارچ فیروزه کوبی آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

پارچ فیروزه کوبی آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902108

پارچ فیروزه کوبی آقاجانی

پارچ فیروزه کوبی بازار مینا یکی از ظروف زیبای دکوری و تزیینی منزل است که بسته به سلیقه و نوع دکوراسیون خود می توانید مدل های ساده و ترنجی را خریداری نمایید. این پارچ فیروزه کوبی به شکل تکی و عمده قابل خریداری است. فیروزه کوبی اصفهان از بهترین دست سازهای هنری نصف جهان است. پارچ های مسی عمدتا جنبه تزیینی دارند و کمتر به شکل کاربردی استفاده می شوند مخصوصا که نمونه های مرغوب بسته به سایز خود وزن سنگینی پیدا می کنند. بنابراین به شکل تزیینی تکی و یا دوتایی خریداری می شود.

 

پارچ فیروزه کوبی آقاجانی

خرید پارچ فیروزه کوبی

خرید پارچ فیروزه کوبی بازار مینا به عنوان یکی از صنایع دستی خاص فیروزه اصفهان برای زیباتر ساختن هر چه بیشتر دکوراسیون منزل استفاده می شود. این پارچ ها به دلیل ترکیب رنگ های آبی و سبز فیروزه ای با بدنه مسی ظاهر بسیار زیبایی دارند که در کنار ماندگاری بالای بدنه مسی، از دلایل اصلی خرید پارچ فیروزه کوبی هستند. خرید پارچ فیروزه کوبی محدود به استفاده شخصی نیست. ارگان و سازمان های مختلف می توانند به منظور تهیه هدیه تبلیغاتی ارگانی ویژه و مقرون به صرفه نیز همراه با سفارشی سازی از آن خرید کنند.

 

پارچ فیروزه کوبی آقاجانی

قیمت پارچ فیروزه کوبی

قیمت پارچ فیروزه کوبی بازار مینا مدل شلغمی در دو نوع ساده و ترنجی با یکدیگر متفاوت است که به دلیل ارزش هنری و فعالیت بیشتری است که بر روی آن صورت می گیرد. ارتفاع این پارچ 16 سانتیمتر و عرض آن 10 سانتیمتر است که به نوبه خود ابعاد پارچ بر روی قیمت نهایی تأثیرگذار است. کیفیت سنگ های فیروزه به کار رفته و اصالت آنها، بدنه مرغوب مسی و مهارت اساتید سازنده نیز از دیگر عوامل مؤثر بر روی قیمت فیروزه کوبی شده است. با خرید عمده قیمت این محصول تخفیف ویژه دریافت خواهد کرد.

 

پارچ فیروزه کوبی آقاجانی

 

خرید عمده پارچ فیروزه کوبی بازار مینا تخفیف ویژه به همراه دارد تا شرکت ها و ارگان های مختلف بتوانند هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه تهیه کنند. اما مهمترین نکته در اینجاست که با خرید عمده امکان سفارشی سازی نیز وجود دارد. در این حالت شرکت ها می توانند متن تبلیغاتی یا پلاک تجاری خود را بر روی بسته بندی ها قرار دهند تا جنبه تبلیغاتی بیشتر و حرفه ای تری به خود بگیرد. این نوع خدمات برای اولین بار در حوزه صنایع دستی تبلیغاتی است.

 

پارچ فیروزه کوبی آقاجانی


از ویژگی های بسیار مهم پارچ فیروزه کوبی بازار مینا این است که از سنگ های فیروزه اصل نیشابور و مس درجه یک با ضخامت 0.8 میلیمتری اصفهان ساخته شده تا دوام و ماندگاری بالای آن را تضمین کند. از طرفی جهت اطمینان خاطر بیشتر کارت ضمانت و گارانتی 10 ساله موقع خرید تحویل داده می شود تا رضایت و اعتماد کامل شما عزیزان جلب گردد. همچنین وجود لایه یا روکشی از پلی استر بر روی بدنه پارچ نه تنها برای براقی بلکه حفاظت در برابر نم و رطوبت نیز شایان توجه است.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۹۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی