خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید گلدان شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

گلدان شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902147

گلدان شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

گلدان شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی برای عاشقان گل و گیاه همچون هدیه با ارزشی است که نمی توان بر روی آن قیمت گذاشت. گل و گیاهان زیبا هستند و به ما انرژی می بخشند اما این تأثیر زمانی بیشتر خواهد شد که گلدان زیبا و شایسته هم خریداری کنید. هنر فیروزه کوبی در کنار دیگر هنرهای صنایع دستی ایرانی می تواند برای زیباسازی چیدمان منازل استفاده گردد. اگر گل های گران قیمت و ارزشمندی دارید و می خواهید در یک گلدان نفیس و لوکس و البته قیمت مناسب نگهداری کنید گلدان شلغمی سایز 30 فیروزه کوبی شده را توصیه می کنیم.

 

گلدان شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

خرید گلدان شلغمی 30 فیروزه کوبی

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از خرید یک گیاه ارزشمند و لوکس به دنبال گلدان مناسب باشید. در واقع گلدان ها تعیین می کنند که تا چه حد برای گیاهان و گل های خود ارزش قائل هستید و البته شخصیت و تیپ فکری شما را هم نشان می دهند. به همین دلیل ما خرید گلدان شلغمی 30 فیروزه کوب بازار مینا را توصیه می کنیم. این گلدان که از جنس سنگ های ناب فیروزه نیشابور مشهد و مس درجه یک و خالص اصفهان ساخته شده کاملا مناسب سلیقه مشکل پسندان است. خرید گلدان فیروزه کوبی با قیمت ارزان برای مشتریان بصورت کلی و جزعی در نظر گرفته شده است.

 

گلدان شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

قیمت گلدان فیروزه کوبی

قیمت گلدان فیروزه کوبی شده که در طرح شلغمی به فروش می رسد بسته به سایز، جنس و کیفیت مس و سنگ فیروزه به کار رفته تغییر می کند. همچنین برخی خانم های خانه دار این گلدان ها را به صورت جفت خریداری می کنند که بیشتر جنبه تزییناتی پیدا می کند. همچنین اگر به عنوان یک شرکت یا سازمان خصوصی و دولتی به صورت عمده خریداری کنید. فیروزه کوبی بازار مینا کیفیت بالایی دارد و این فروشگاه برای شما تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته که خرید این محصول لوکس را مقرون به صرفه تر ساخته است.

 

گلدان شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

مشخصات گلدان شلغمی فیروزه کوبی

گلدان شلغمی فیروزه کوب در سایز یا ارتفاع 30 سانتیمتر تولید شده،عرض شکم آن 13 سانتیمتر است و طراحی و فرم آن به شکل شلغم است. همین باعث شده تا علاوه بر جنبه زیبایی و ترویج صنایع دستی یک نمونه فاخر از هنر کار با فلزاتی نظیر مس باشد. این محصول لوکس و بسیار زیبا توسط برند بازار مینا با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد که دلیل اصلی آن عرضه مستقیم از تولید به دست مصرف کننده است. بنابراین توصیه می کنیم با خرید از سایت بازار مینا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

گلدان شلغمی ۳۰ فیروزه کوب برند آقاجانی

 

محصولی که مشاهده می کنید دارای لایه یا روکش پلی استر محافظ است. این لایه از محصول شما در برابر نم و رطوبت محافظت می کند و اجازه رنگ پریدگی بخاطر تابش مستقیم نور خورشید را نخواهد داد. همچنین جهت اطمینان خاطر حداکثری شما برند بازار مینا این محصول را به همراه کارت گارانتی 10 ساله به فروش می رساند. بنابراین یکی از دغدغه های اصلی شما عزیزان با خرید از این فروشگاه رفع خواهد شد.


تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

  • نمایش : ۱۹۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی