خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید گلدان فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی ارتفاع ۳۰ سانتی متر

  • نویسنده: محمد نیک نام

گلدان فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی ارتفاع ۳۰ سانتی متر

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902138

گلدان فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی ارتفاع ۳۰ سانتی متر

همه کسانی که عاشق نگهداری گل و گیاه در فضای خانه هستند به دنبال گلدانی می گردند که شایسته گل و گیاه آنها باشد. گلدانی که در ترکیب با رنگ گیاه نه تنها به زیبایی آنها بلکه به زیبایی هر چه بیشتر محیط زندگی هم کمک کند. ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم و آن هم چیزی نیست جز گلدان فیروزه کوبی بازار مینا در ارتفاع 30 سانتیمتر که بدنه فیروزه کوبی شده با رنگ مسی بخش های بالایی آن معنای جدیدی از زیبایی و ظرافت کاری در صنایع دستی را به شما ثابت می کند.

 

گلدان فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی ارتفاع ۳۰ سانتی متر

خرید گلدان فیروزه کوبی

خرید گلدان های فیروزه کوبی شده به مد روز تبدیل شده و در طرح و مدل های مختلف به فروش می رسند اما طرح ترنج همیشه در هر چیزی از فرش و قالی گرفته تا ظروف صنایع دستی نفیس مثل گلدان ها زیبایی خاصی داشته اند. برای خرید گلدان فیروزه کوبی بازار مینا در طرح ترنج کافیست سری به وب سایت این مجموعه بزنید و با قیمتی مناسب محصول مدنظرتان را تنها با چند کلیک خریداری نمایید. خرید این گلدان ها را به خانم های خانه داری که به فکر تزیین هر چه بهتر دکوراسیون منزل هستند یا کسانی که دوست دارند هدیه ای شیک و لوکس ببرند یا شرکت هایی که بدنبال هدیه تبلیغاتی اصفهان می گردند توصیه می کنیم.

 

گلدان فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی ارتفاع ۳۰ سانتی متر

قیمت گلدان فیروزه کوبی

قیمت گلدان فیروزه کوبی ترنج برند بازار مینا در سایز یا ارتفاع 30 سانتیمتر با توجه به میزان مس به کار رفته، مرغوبیت سنگ های فیروزه، اساتید سازنده و تبحر آنها و سایر کارهایی که در جهت زیباسازی و ماندگاری آن انجام می گیرد تعیین می شود. قیمت فیروزه کوبی بازار مینا در مقایسه با سایر برندها بسیار مقرون به صرفه تر است چون مستقیما از مرحله تولید به دست مصرف کننده می رسد و افراد حد واسط حذف شده اند.

 

گلدان فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی ارتفاع ۳۰ سانتی متر

فیروزه کوبی بازار مینا

کاربردهای گلدان فیروزه کوب ترنج بازار مینا بسیار متنوع است. شما می توانید برای نگهداری گیاهان در منزل و محل کار خود از این محصول استفاده کنید یا به عنوان هدیه ای لوکس به عزیزان و دوستان خود کادو دهید. همچنین اگر صاحب شرکت یا برند خاصی هستید و می خواهید هدیه تبلیغاتی لوکس و قیمت مناسب کادو دهید تا هم برای برندسازی و هم جلب رضایت مشتریان و همکاران موفق عمل کنید گزینه بسیار مناسبی است.

 

گلدان فیروزه کوب ترنج برند آقاجانی ارتفاع ۳۰ سانتی متر


با خرید این محصول به شما کارت گارانتی 10 ساله داده خواهد شد که نشانه اطمینان سازندگان برند بازار مینا از کیفیت محصولاتشان است. با نگهداری صحیح و اصولی تا ده ها سال بدون افت کیفیت و زیبایی ظاهری از آن استفاده خواهید کرد. همچنین به منظور دوام و ماندگاری هر چه بیشتر بر روی آنها لایه ای از جنس پلی استر زده شده که هم ظاهری براق به آن می بخشد و هم در برابر نم و رطوبت محافظت می کند.


 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۹۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی