خرید صنایع دستی فیروزه کوبی،مس و پرداز،تشعیر اصفهان با قیمت

خرید فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،میناکاری،هدایای تبلیغاتی اصفهان بصورت عمده و تکی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت گلدان شلغمی ۱۳ فیروزه کوب برند آقاجانی

  • نویسنده: محمد نیک نام

گلدان شلغمی ۱۳ فیروزه کوب برند آقاجانی

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 901000

گلدان شلغمی فیروزه کوبی

گلدان شلغمی 13 فیروزه کوب برای کسانی که همیشه دوست دارند در هر جا که هستند گل و گیاه پرورش دهند حس و زیبایی طبیعت را در منزل و حتی محل کار حفظ کنند یک محصول و شاید حتی یک هدیه فراموش نشدنی و بی نظیر باشد. همه ما می دانیم که یکی از طبیعی ترین عناصر برای زیبایی بخشی به محیط دکوراسیون داخلی منزل، گل و گیاهان هستند مخصوصا گل های طبیعی که با کمی نگهداری فضای انرژی بخش ایجاد می کنند. ظروف فیروزه کوبی اصفهان در بین علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی از جایگاه ویژه ایی برخوردار است. پس می توانید با خرید گلدان شلغمی فیروزه کوب بازار مینا به زیبایی آن بیافزایید.

 

 

گلدان شلغمی ۱۳ فیروزه کوب برند آقاجانی

خرید گلدان شلغمی فیروزه کوبی

خرید گلدان شلغمی 13 فیروزه کوب چه برای نگهداری در ویترین و چه برای حفظ گل و گیاهان در جای مناسب نشانه سلیقه زیبا و شیک پسندی شماست. گل و گیاه وقتی می توانند انرژی خوبی به شما بدهند حس طراوت داشته باشند که در یک گلدان مناسب هم نگهداری شوند پس چه بهتر این گلدان از جنس فیروزه کوبی شده مسی باشد که برای سلامت گیاه نیز مناسب است. علاوه بر این شرکت های مختلف می توانند با خرید گلدان فیروزه کوبی شلغمی شکل سایز 13 و درج پلاک تبلیغاتی و متن اختصاصی بر روی جعبه نفیس آن هدیه تبلیغاتی لوکس داشته باشند.

 

گلدان شلغمی ۱۳ فیروزه کوب برند آقاجانی

قیمت گلدان شلغمی فیروزه کوبی

در مقایسه با گلدان های سنگی و آنتیک یا برخی کالاهای لوکس خارجی حقیقتا قیمت گلدان شلغمی 13 فیروزه کوب بازار مینا بسیار مناسب است. قیمت این گلدان برحسب ارتفاع گلدان و میزان مس به کار رفته، جنس و مرغوبیت سنگ فیروزه که تماما از معادن فیروزه نیشابور هستند و شناسنامه دار هستند، کیفیت کاری و مهارت استاد سازنده، تعداد و قیمت جهانی مس تعیین می شود. بازار مینا تلاش کرده تا به کمک مواد اولیه درجه یک محصولی لوکس و ماندگار ولی با قیمت مناسب به شما تحویل دهد.

 

گلدان شلغمی ۱۳ فیروزه کوب برند آقاجانی

مشخصات گلدان شلغمی فیروزه کوبی

گلدان شلغمی 13 فیروزه کوب با ارتفاع 13 سانتیمتر و عرض شکم 8 سانتیمتر به فروش می رسد بنابراین با محصولی لوکس و کاملا جمع و جور طرف هستید که حتی برای نگهداری در ویترین هم مناسب است. خانه های قدیمی و اقامتگاه های بومگردی سنتی از طرفداران همیشگی این نوع گلدان ها هستند. شرکت های مختلف دولتی و خصوصی با خرید عمده ظروف فیروزه کوبی بازار مینا تخفیف های ویژه می گیرند و می توانند پلاک یا متن تبلیغاتی بر روی بسته بندی آن درج کنند.

 

گلدان شلغمی ۱۳ فیروزه کوب برند آقاجانی

 

محصولی که مشاهده می کنید از نفیس ترین محصولات صنایع دستی فیروزه کوبی شده است. با خرید این محصول نگرانی بابت نفوذ رطوبت و نم و از بین بردن کیفیت و ظاهر گلدان نخواهید داشت چرا که با لایه محافظ پلی استر پوشانده شده است. بنابراین حتی در محیط های شرجی هم قابل استفاده است. گلدان شلغمی 13 فیروزه کوب را می توانید به شکل اینترنتی از وب سایت بازار مینا یا اپلیکیشن موبایلی آن تهیه نمایید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۱۹۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان شامل فیروزه کوبی،تشعیر،مس و پرداز،خاتم کاری،میناکاری،قلمزنی و ... با قیمت تجاری بصورت کلی و جزئی
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    خرید تندیس میناکاری

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی